post mortem info

Pagina: 1
Acties:

• napauleon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04-2021
Iemand die het detective spel "Post mortem" speelt?

Ik heb namelijk een klein probleempje. Ik moet in de kamer komen waar de moord is gepleegd, maar die zit natuurlijk op slot.
Nu kan ik wel in de kamer naast de desbetreffende kamer. Daar heb ik een deur gevonden met daarin een sleutel aan de andere kant. ik moet die sleutel eruit duwen met een voorwerp. Iemand die weet hoe ik die sleutel eruit kan duwen?

Verder is het een mooi spel, waarbij je na moet denken wat je tegen iedereen zegt en dat maakt het orgineel.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Kun je iets met het volgende: http://www.spynets.com/walktru/details.php?ID=116
Een Walkthrough van Post Mortem...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Ik heb het even voor je opgezocht :) (Niks te doen :P)
Head to the second floor and enter room 505 (Gee, its open now.). Move to the door left of the fireplace, it leads to room 507. Inspect the bottom of the door and put the paper below it as a scandal rag.
Now use the pencil (or Iris pin, depending on what you got) in the keyhole and push the key on the other side out so that it’ll fall on the paper below the door. You’ll get the key, so all you need to do now is using it on the door.
Je moet dus een potlood halen, die in het slot steken waardoor de sleutel op het papiertje valt. En dat papiertje kan je naar je toe trekken :)

The devil is in the details.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 11:16
je kunt het ook gewoon met de lockpick (die je krijgt door in de bar het zoek de 5 verschillen mysterie rond het schilderij op te lossen) doen

vervolgens kun je met de hamer (die in het hotel naast de lift ligt) het kantoor openmaken van die andere kerel...

zijn vele wegen naar rome...

easy game trouwens. koste een avondje. syberia was beter.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...