[IMAP/E-Smith] Mail verhuizen

Pagina: 1
Acties:

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 15:01
Ik heb een e-smith 5.5 server waar ik mijn mail bewaar mbv IMAP. Nu heb ik een nieuwe e-smith 5.5 server geinstalleerd op een andere PC.

Nu wil ik mijn mail berichten gaan overzetten op de nieuwe server maar dan heb ik een probleem. Bij het bekijken van mijn E-mail in Outlook Express krijg ik de mail te zien gesorteerd op bestandsdatum ipv maildatum. Wanneer ik nu al mijn mail ga kopieren heb ik dit probleem dus ook en lijkt het dus alsof alle mail op een dag gestuurd is.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ??

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heeft tar geen optie om de tijd die bij een bestand hoort te preserven?

Uit de info pages:
`--touch'
`-m'
Sets the modification time of extracted files to the extraction
time, rather than the modification time stored in the archive.
Wat zou impliceren dat standaard de 'modification time stored in the archive' wordt gebruikt.

[ Voor 73% gewijzigd door _Squatt_ op 04-12-2002 00:03 . Reden: wat info toegevoegd. ]

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• jvhaarst
  • Laatst online: 13-05 09:49

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Ik zou met Winscp je maildir overzetten, ben je in 1 keer van al het gezeik af.

Of je zet met de ingebouwde backup to desktop alles eerst op je PC, en daarna weer terug op de nieuwe machine.
14.2.1. Backup To Desktop
The first type of backup allows you to save a snapshot of your server configuration onto your desktop computer. This will save all user accounts, user directories, i-bay contents and web content, as well as the configuration parameters entered using the server console and the server manager. The web panel shows you the size of the backup file so that you can verify whether sufficient space exists on your desktop machine.

[ Voor 41% gewijzigd door jvhaarst op 04-12-2002 00:11 ]

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 13-05 15:01
_Squatt_ schreef op 03 December 2002 @ 23:56:
Heeft tar geen optie om de tijd die bij een bestand hoort te preserven?

Uit de info pages:

[...]

Wat zou impliceren dat standaard de 'modification time stored in the archive' wordt gebruikt.
ja :) dank je .. dit werkt erg goed ... Alle bestanden zijn van de orginele datum

[ Voor 8% gewijzigd door SiNisTrAD op 04-12-2002 23:51 ]