Toon posts:

[XP] Probleempje met rundll32.exe *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had mijn videokaart geupdate en ging dat ff checken bij eigenschappen voor beeldscherm en dan geavanceerd en had een paar dingen veranderd toen ik op ok wou drukken lade hij een tijdje en gaf hij deze fout: In rundll32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten, en dat gebeurd iedere keer als ik daar iets wil checken, heeft iemand enig idee wat dit is en hoe dit verholpen kan worden???

Alvast bedankt

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
leuk als je eventjes vertelt welke windows je hebt, wat voor videokaart, welke drivers...ehmz..ach, lees Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 en Windows Operated Systems - FAQ - Updated 11-10 maar...

Verwijderd

Topicstarter
Oh jah sorry

Windows xp professional
NVIDIA RIVA TNT2 Model64 32 mb
Gewoon drivers voor xp bij www.nvidia.com gedownload

Verwijderd

Kick!

Ik heb dus precies hetzelfde probleem en ik kom er maar niet uit. Ik heb alle Faq's doorgelezen, gedaan wat er stond, maar het hielp niet. Even voor de duidelijkheid een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://renebeerten.vragender.com/Fout%20Rundll32.JPG

Het probleem deed zich al voor vanaf dat ik de nieuwste drivers voor mijn GeForce4 Mx440 64 mb heb gedownload (43.45). Daarvoor had ik er geen problemen mee (ik weet de drivers ervoor zo niet meer).
Tijdens de installatie kwam het volgende scherm al naar voren:
Afbeeldingslocatie: http://renebeerten.vragender.com/Logo-fout.JPG

Heeft dit er misschien mee te maken? En zo ja, wat kan ik dan doen om dit te verhelpen? Zo nee, wat is het dan wel?

Ik draai Windows XP op mijn systeem (zie specs).

Edit: plaatjes aangepast.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 11:31 ]

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 16:37

Wirehub

Blaat

Blijkt wel dat je videokaart NVIDIA RIVA TNT2 Model64 32 mb herkent wordt als een een GF4 MX440 wat dus niet klopt en gaat werken.
Gewoon opstarten in met de veilige modus of een driver rollback doen naar de Windows versie.
:)

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:45

Jox444

Honestly....

Heb hetzelfde probleem met de 43.45 detonators...(ook windows xp, alleen dan een gf3)

Voor de rest loopt alles perfect, behalve dan dat tablad wat gigantisch over de pis gaat.

Heb er ook nog geen oplossing voor gevonden.

Het is FRIET!

Verwijderd

wirehub schreef op 06 april 2003 @ 11:34:
Blijkt wel dat je videokaart NVIDIA RIVA TNT2 Model64 32 mb herkent wordt als een een GF4 MX440 wat dus niet klopt en gaat werken.
Gewoon opstarten in met de veilige modus of een driver rollback doen naar de Windows versie.
:)
Ik heb niets met die TS te maken hoor. Mijn GF4 wordt gewoon herkent als GF4. Dit staat los van de TS.

Maar hoe doe ik een roll-back naar de oude Windows drivers in veilige modus dan?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 11:45:
[...]
Ik heb niets met die TS te maken hoor. Mijn GF4 wordt gewoon herkent als GF4. Dit staat los van de TS.

Maar hoe doe ik een roll-back naar de oude Windows drivers in veilige modus dan?
Veilige modus opstarten en drivers weggooien :)

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 10:26
Ik heb dit zelf ook gehad

Oplossing:

De detonator 30.XX to 40.XX fix.

Ik had namelijk eerst ook van die oude drivers geinstalleerd, en toen deed dat tabblad het dus ook niet meer :(

Maar toen ik deze gebruikte, deed ie het weer :*) :)

Link: http://download.guru3d.co...ion=license&id=1&file=466
Pagina: 1