Toon posts:

Simcard geweigerd :(

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, een collega van mij heeft net zijn puk code paar keer verkeerd ingevoerd. Nu geeft het toestel "simlock geweigerd" aan. Duidelijk is het toestel definitief geweigerd, maar kan hij zijn telefoonboek nog wel uitlezen, want dat is erg belangerijk ivm belangerijke nummers.

Btw:zijn vriendin wou ff welkomsttext wijzigen, en voerde 3 keer verkeerde pin in Vervolgens kreeg hij verkeerde pukcodes doorgestuurd van de centrale waarvan de telefoon is.

Alvast dank voor de reacties

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

tuurlijk ....... gewoon naar je provider gaan om te laten unlocken .......... (neem i.d. mee)

Iperf

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:16

JB

Cédric roelt!

leuke vriendin ;)

Mijn boefje is liev!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit is in 1 geval mogelijk.

Als je de nummers in je adresboek in het geheugen van de telefoon zelf heb gedaan, dan kan je deze gewoon benaderen doormiddel van er een andere sim-kaart in te zetten.

Als ze op de sim-kaart staan, zal je een nieuwe puk-code moeten aanvragen. Ik neem niet aan dat ook 10x de verkeerde puk-code is ingevuld anders kan je de sim-kaart helemaal weggooien namelijk. :P

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
inderdaad

zou eens gaan bellen met je provider wat je moet doen. Want ze zullen toch iets kunnen doen of meen ik dat maar. Zal wel een tijdje duren maar jah.

Zou toch wel pissed zijn op mijn vriendin en dan zou ze alles toch wel weer goed moeten maken :)

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:11

nrg

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 23:35:
Nu geeft het toestel "simlock geweigerd" aan.
Weet je zeker dat dit er staat, en niet 'Simkaart geweigerd' :?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:24

Outerspace

Admin General Chat
Ik zou naar de winkel gaan met je telefoon. Allermakkelijkst dan als je zelf met die telefoon gaat pielen

Wauw, een sig!

Verwijderd

Je kan ook met een datakabel en wat software nog alles uit je sim lezen

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:16

JB

Cédric roelt!

Je kan ook met een datakabel en wat software nog alles uit je sim lezen
Maar kun je het dan ook overzetten naar een andere SIM-kaart? Ik heb dit laatst ook geprobeerd met de Siemens S45 + bijgeleverde software maar daar ging ut helaas niet mee. Ik moet zo'n 300 namen omzetten van oude naar nieuwe SIM-kaart.

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Topicstarter
We zijn naar de winkel gegaan waar we hem gekocht hebben en zij hebben er iets mee gedaan en het werkt weer:)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:24

Outerspace

Admin General Chat
Graag gedaan hoor!!!! Ik had ongeveer ook hetzelfde probleem, en die hadden ze ook gefixt
:P

Wauw, een sig!

Pagina: 1