Toon posts:

Nokia 3310, 1400 mAh LI-ION batterij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier weleens een 1400 mAh batterij voor de 3310 op standby tijd getest ?
Bij mij is er na 44 uur 1 batterij streepje vanaf gegaan.
3 van de 4 nog.. dus
Hoeveel uur zou zo een batterij ongeveer mee moeten gaan puur op standby tijd

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Een nieuwe standaard batterij gaat ongeveer een week mee, als je de telefoon rustig laat liggen. Deze zal dus een kleine 2 weken mee moeten gaan.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:22
1400mAh is veel, mijn oude accu (die nu inmiddels zo goed als dood is) van mijn swing400 ging bijna 2 weken mee, zonder dat ik gebeld werd. Mijn nieuwe accu ongeveer een week, maar dan bel en/of sms ik ook wel eens.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Woei, 1400mAh is echt veel ja, is dat een originele nokia accu ? Ik heb op de HCC een 1050mAh accu gekocht, gaat ook heel lang mee.

Met de standaard accu is de standby tijd toch ongeveer 250 uur ? Das ongeveer 10 dagen. En met deze zou het dan nog langer zijn ? Wow :D

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Topicstarter
Nee is niet een originele, van NGK zo staat erop die batterij.
Hoop toch wel iets van een week.. standby tijd.
Ik gebruik BEN dus misschien dat dat nog van invloed is op de batterij.
Dacht dat met KPN/ Vodafone de batterij zelfs nog langer meegaat.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 11:18 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-03 20:48

JB

Cédric roelt!

Welke invloed heeft een provider dan op de batterij?

Mijn boefje is liev!

• weazle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-02 19:44
Ik geloof dat signaalsterkte van invloed kan zijn op de batterij.

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja dan scheelt het misschien hier bij mij want met BEN heb je hier nie echt goed bereik, hehe

Mijn boefje is liev!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
weazle schreef op 04 December 2002 @ 11:47:
Ik geloof dat signaalsterkte van invloed kan zijn op de batterij.
Als je geen of slechte ontvangst hebt gaat je telefoon proberen een (andere) zendmast te zoeken en dat kost meer energie. Als je met de auto op vakantie gaat, gaat je batterij ook snel leeg omdat je dan steeds een andere zendmast moet zoeken.

Ik heb het zelf met ondergrondse collegezalen, daar heb ik geen ontvangst (dutchtone) en gaat m'n tellie keihard zenden......

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

mijn 6510 heeft een 950 mAh batterij en gaat 8-10 dagen mee (met 10-15 min. bellen per dag)

dus het ligt niet alleen aan de accu, maar ook aan hoe de telefoon met de energie omgaat...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ook de frequentie waarop het netwerk van je provider werkt kan uitmaken, 900 Mhz trekt meer stroom dan 1800. Ook kan slecht ontvangst of een zendmast naast je deur zo 2 dagen in je standby tijd uitmaken.

• frv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-07-2024

frv

Nuja het gebouw waar ik werk heb je echt SLECHTE ontvangst. JE moet bijna bij een raam gaan staan om te bellen. In het weekend gaat mijn batterij dus echt veel langer mee dan tijdens de week :p Normaal doe ik 4 dagen (veel sms/telefoneren) maar tijdens week max 3 (meestal 2).

/gen

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik heb thuis ook erg slecht bereik vooral onder. Op mijn slaapkamer valt het mee maar ik heb nog weinig gemerkt dat dat van invloed kan zijn op de batterij

Mijn boefje is liev!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 23:20:
Heeft iemand hier weleens een 1400 mAh batterij voor de 3310 op standby tijd getest ?
Bij mij is er na 44 uur 1 batterij streepje vanaf gegaan.
3 van de 4 nog.. dus
Hoeveel uur zou zo een batterij ongeveer mee moeten gaan puur op standby tijd
2 dagen? Dan zou ie nog steeds 4 streepjes moeten hebben eigenlijk..
Of is dit de eerste keer dat je hem gebruikt? De eerste keren issie wat sneller leeg dan later, dus de eerste keer kun je nie goed testen :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
HaaZ schreef op 05 december 2002 @ 12:04:
[...]

2 dagen? Dan zou ie nog steeds 4 streepjes moeten hebben eigenlijk..
Of is dit de eerste keer dat je hem gebruikt? De eerste keren issie wat sneller leeg dan later, dus de eerste keer kun je nie goed testen :)
Is de eerste keer ja.
Pagina: 1