TNT2 errors

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 19:05
ik heb met het proggie tntclk me core op 135 en me mem op 155 gezet maar ik heb een viper 770 non ultra en telkes als ik naar beeldscherminstellinge ga (ofzo) krijg ik of een rundll32 error of een xplorer error.
licht dat aan het ocen dan of aan de drivers zelf ?...verder loopt alles gwoon nog goed en na 2 u UT-en ook gewoon goed.
daar dus geen probs. btw ik denk dat hij ±38 c° word want als ik hem aanraak issie net iets warmer dan me hand ;)

Verwijderd

Zelfde hier, maar dan met de Hercules Geforce2 MX, ik probeerde 'em over te klokken door coolbit.reg te gebruiken, maar ik kon geen hogere mhz's instellen en even later kreeg ik elke keer bij de Geforce instellingen bij beelsschermeigenschappen een desktop-error :(

Verwijderd

Dat is een driverprobleem, als het goed is heb je net met de originele drivers niet, en met detonator wel..

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
nooit last mee gehad met wat voor drivers dan ook.
Als ik te ver overklok krijg ik allemaal artifects(heet dat zo?) te zien dus daar ligt het volgens mij ook niet aan.

ik heb trouwens ook een V770

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ceaser schreef het volgende:
Als ik te ver overklok krijg ik allemaal artifects(heet dat zo?) te zien dus daar ligt het volgens mij ook niet aan.

ik heb trouwens ook een V770[/quote]En hoever is te ver bij jou?
Ik heb trouwens ook een V770.

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
heb ik ook gehad met mijn Hercules Geforce 2 MX. Ik heb nu detonator 6.47 en dat reg bestand. Nu werkt het prima

Flickr

Verwijderd

Hier een V770 op 148/240 met een PIII koeler op de core en heatsinkies van OC-shop op het mem en daar blaast een kastkoeler overheen. Dit is het maximale wat ik haal. Bij alles hoger krijg ik lock-ups.
Pagina: 1