Ik heb laatst beetje last van schokjes wanneer er bijv. iemand joined op inet bij een spel schokt die ff dit is niet zo verwondelijk als je weinig geheugen hebt maar zie sign. voor specs. Ik dacht eerst dat dit door deze game kwam maar heb het tot mijn berbazining heeeeeeeeeeel erg bij black and white (vooral bij uit en inzoomen) terwlij het op mijn oude Intel P3 500 M/Hz 128 Mb ram op 1024x768 als een trein liep. Het lager zetten van graphics heeft dan ook geen zin.
Ik installeerde nooit de 4 in 1 drivers maar volgens mij is het gekomen nadat ik dat heb geinstalt maar zou dat raar vinden want het zou daardoor toch juist stabieler moeten worden
Verder kheb de laatste Nvidia drivers (40.72 WHQL).
Zo nou heb ik toch wel voldoende info gegeven lijkt mij of mis ik nou nog iets wat in ''Strenger onderhoud en ...." staat, wat ik zou moeten melden?
Ik installeerde nooit de 4 in 1 drivers maar volgens mij is het gekomen nadat ik dat heb geinstalt maar zou dat raar vinden want het zou daardoor toch juist stabieler moeten worden
Zo nou heb ik toch wel voldoende info gegeven lijkt mij of mis ik nou nog iets wat in ''Strenger onderhoud en ...." staat, wat ik zou moeten melden?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 22:24 ]