Ik heb sinds vanmiddag deze game (voor 35 euro laat je nieuwe games niet liggen natuurlijk) en al heb ik nog niet lang gespeeld toch wat bevindingen.
-Graphics erg goed, je kan erg ver kijken. Framedrops heb ik ook niet gezien gelukkig.
-Grote tracks, niet als in CMR2 (3 heb ik nie gespeeld) van die dingen die ik op mijn fiets nog doe. Maar toch weer niet te groot, het blijft wel leuk (al is een half uur op het circuit ook erg vet zoals in RC2k op de pc)
-Vette auto's (schijnt dat je in 3 alleen maar met de Ford het kampioenschap kan ... )
-Besturing, ik moet er erg aan wennen en heb nog wat moeite om de auto goed op de baan te houden. Maar dan ben ik kwa racegames op de PS2 ook alleen met GT3 bekent. De "feel" is wel vrij realistich (itt tot CMR2 die ik van de PC ken, misschien is PS2 wel veel beter hoor).
-Geluid, best aardig, maar het gravel in kenia klinkt echt nergens naar. Net of je zit te gorgellen in een riool pijp.
-Replay's zijn erg tof, vooral helicopter shot!
-Ook vrij veel banen zo op het eerste gezicht
Misschien is CMR3 wel veel beter, maar die zou me een keer zoveel kosten en ik ben met deze game best tevreden. Moet natuurlijk nog zien wat de replay value ervan is, maar al met al wel een goeie titel.
Als ik hem vergelijk met CMR2 op de PC vind ik deze game wel een stuk beter. Maar dat gaat wat mank natuurlijk.
Echter om voor deze game een PS2 te kopen gaat te ver denk ik. GT3 was de console zeker waard, deze niet imho. Gelukkig had ik er al 1
ps vergelijken met keyboard en controller is natuurlijk mank. Kan best zijn dat je met keyboard sneller rijd, maar met controller is natuurlijk veel leuker, je kan gedosseerd gas geven en licht of juist scherp sturen. Het zit een beetje tussen keyboard en stuur in zeg maar. En je kan natuurlijk lekker vanuit bed gamen

Dualshock heb ik trouwens wel afgezet, maar dat doe ik met alle games, scheelt gewoon teveel in tijd en dat getril de hele tijd bevorderd mijn auto controle ook niet echt. Buiten dat heb ik met Dualshock veel eerder last van RSI.
[
Voor 31% gewijzigd door
Speedy op 11-12-2002 18:03
]