HP Laserjet 4 probs

Pagina: 1
Acties:

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:52
Op de HCC nog even een Laserjet 4 gekocht hij doet het over het algemeen prima alleen nu loopt ie om de haverklap te paperjammen. Op mn werk hebben we wel een technische dienst met jongens die dr alles van af weten maar eigenlijk heb ik geen zin om dat ding mee te zeulen.
Mijn vraag nu is heeft iemand de handleiding nog als PDF staan ergens? Op de HP site is ie niet meer te vinden in elk geval en met google kon ik hem ook niet vinden.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
de achterklep openmaken, en alle rollen met een doek met een klein beetje heet water goed afdoen :)

als dat nog niet voldoende werkt heel licht opschuren met heel licht schuurpapier :)

een handleiding heb ik btw niet, maar heb er wel interesse in :)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kun je een plaatje posten van de HP LaserJet 4?
Ik heb nog een HP LaserJet 5L thuis staan, als die er veel op lijkt kan ik missschien wat van mijn handleiding inscannen :)

( kzal iig ff meezoeken @ inet )

C:\>_

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
De HP-site biedt wel de Quick Reference Guide, staat daar ook niks in toevallig? Schoonmaken is idd het devies, kijken of alles recht loopt.. waar precies treedt de paper jam op?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Was/ is ook mijn probleem:

HP Laserjet 5N

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Ik heb er ook een met een vastlopende papier doorvoer
Haal de papier la er eens uit en kijk of er zo'n grijs rubber ding uitsteekt
dat is bij mij het probleem, helaas nog niet kunnen verhelpen....

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dat soort dingen los je meestal op met schoon houden en nieuwe rolleltjes, die rubber oppervlakken drogen uit c.q. verslijten .....

dan kun je michien ene maintenance kit kopen waar die rolnen inzitten .. maar daar zit weer een fuser bij geloof ik is wel $$$

ik had trouwens ook zoiets met een snaar in m'n cd speler (slipte)
ik heb dat ding 10 minuten in m'n mond gehad en doet het na vijf jaar nog steeds :)

(niet zomaar alles in je mond steken natuurlijk ;) )

Iperf

Pagina: 1