Ik heb een probleempje....eigenlijk al vanaf het begin dat ik em heb...maar d8 dat het zo hoorde..
als ik een cd brand knippert mijn lampje altijd van mijn brander...dat is dus de burnproof heb ik van horen en zeggen...
het duurt meestal ook redelijk lang een cd te fikken (5/6/7 min)...en dat is toch te lang met een 24x naar mijn weten....
nu knippert ie dus, terwijl die aan 1 stuk door hoort te branden....
bij nero heb ik nu een keer burnproof uitgezet en nu knippert het lampje veel sneller en brand de cd ook al sneller...
hoe kan ik dit oplossen? dat mijn brander dus goed gaat fikken....lampje aan 1 stuk door?
dma staat aan
plextool geinstalleerd....firmware geupgrade van 1.02 naar 1.04
cpu is 1800+
geheugen 512 ddr...dus daar moet het niet aan liggen..
heb het al met 2 verschillende hdd's geprobeerd (nieuwe maxtors...1 met 2mb en 1 met 8mb cache....)
iemand?
als ik een cd brand knippert mijn lampje altijd van mijn brander...dat is dus de burnproof heb ik van horen en zeggen...
het duurt meestal ook redelijk lang een cd te fikken (5/6/7 min)...en dat is toch te lang met een 24x naar mijn weten....
nu knippert ie dus, terwijl die aan 1 stuk door hoort te branden....
bij nero heb ik nu een keer burnproof uitgezet en nu knippert het lampje veel sneller en brand de cd ook al sneller...
hoe kan ik dit oplossen? dat mijn brander dus goed gaat fikken....lampje aan 1 stuk door?
dma staat aan
plextool geinstalleerd....firmware geupgrade van 1.02 naar 1.04
cpu is 1800+
geheugen 512 ddr...dus daar moet het niet aan liggen..
heb het al met 2 verschillende hdd's geprobeerd (nieuwe maxtors...1 met 2mb en 1 met 8mb cache....)
iemand?
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!