[battlefield1942]p2 ziet p4 niet, maar p4 p2 wel

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 07:58

icecoolsniper

never run from a sniper!

Topicstarter
Ik heb laatst battlefield op mijn pentium 2 geinstalled om te kijken of ie draait. En zowaar hij draaide en nog redelijk ook. Maar toen ik wilde gaan lannen en een server starrte met de p4 zag de p2 die server helemaal niet. Spel opnieuw geinstalled, het probleem bleef. Spel geprobeerd te hosten met de p2, en ja hoor de p4 zag de p2 en kon joinen(maar schokte erg omdat het te zwaar werd voor me p2). Ik wat rondgevraagd en de meeste mensen d8ten dat het aan me firewall zou liggen. Ik geuninstalled, gereinstalled, en het probleem bleef. Wie weet wat er hier aan de hand kan zijn en kan me helpen want ik wil eindelijk dit spel wel eens netwerken. (met de search kon ik niks vinde, kreeg iets van er is iets fout gegaan, probeer opnieuw) Als er aanvullende info nodig is vraag het dan maar. Oja andere spellen werken via het netwerk wel perfect.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Lees eerst Strenger modbeleid in SPV! maar 's goed door...

Verwijderd

Wat heb je uninstalled en reinstalled :?

Of het nou battlefield of de firewall is, je firewall moet je sowieso wel goed instellen :z

Als alle spellen hetzelfde waren dat was het maar wat saai :P dus aan info zoals alle andere spellen doen het wel maar deze niet kan niemand wat mee...

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Zie White Dust :)

Dit topic is gesloten.