Ik was fijn aan het puteren toen plotseling mijn muis naar boven schoot, en daar bleef. Het wou niet meer opzij, niet meer naar benee. Ik start opnieuw op, schroef de boel eens open, en daarna wil de muis helemaal niet werken. Hij staat alleen maar, luistert niet naar klikken of bewegen.
Een oude muis erin, maar deze wordt niet eens gedecteerd.
Nieuwe er weer in, en ben maar gaan puteren met het toetsenbord alleen. Na een poosje schoot opeens mijn cursor weer naar boven! Nu kan ik weer klikken, en ik kan hem zelfs horizontaal bewegen. Maar hij blijft boven, en ik kan hem niet naar beneden krijgen.
Oh, nu deed hij heel even weer gewoon. Maar hij schiet nog steeds naar boven. Wat kan ik hieraan doen!?
Een oude muis erin, maar deze wordt niet eens gedecteerd.
Nieuwe er weer in, en ben maar gaan puteren met het toetsenbord alleen. Na een poosje schoot opeens mijn cursor weer naar boven! Nu kan ik weer klikken, en ik kan hem zelfs horizontaal bewegen. Maar hij blijft boven, en ik kan hem niet naar beneden krijgen.
Oh, nu deed hij heel even weer gewoon. Maar hij schiet nog steeds naar boven. Wat kan ik hieraan doen!?