Hetzelfde als U-66 en U-33
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Met U-100 bedoel je toch UATA-100 ??
Toch?? Die harddisks zijn niet anders als andere harddisks (UATA-33 of UATA-66).
Toch?? Die harddisks zijn niet anders als andere harddisks (UATA-33 of UATA-66).
Ja weet ik en bedoel ik ook
, maar er zijn brackets(je weet wel, daar stop je je hd in en dan kan je hem er zo weer uit halen:)) die alleen maar geschikt zijn voor Uata-33 schijven of Uata-66 schijven 
Nou wil ik weten of ze dus ook bestaan voor Uata-100 ?????
Nou wil ik weten of ze dus ook bestaan voor Uata-100 ?????
Verwijderd
Die brackets zijn wel anders, want als je een UDMA HDD hebt, dan heb je een 40 pins kabel, als je een UDMA 66 of 100 HDD hebt, dan zit er een 80 pins kabel op. Deze Brackets zijn er wel, maar zijn "prijzig" zo rond de 40 piek per stuk.
Suc 6
Suc 6
Er is aan de buitenkant geen verschil tussen UATA-33, UATA-66 en UATA-100.
Alleen gebruik UATA een 40 pins kabel en UATA-66 en UATA-100 een 80 pins.
Verschil tussen UATA-66 en UATA-100 kan je alleen uitlezen uit je BIOS of de controller...
Alleen gebruik UATA een 40 pins kabel en UATA-66 en UATA-100 een 80 pins.
Verschil tussen UATA-66 en UATA-100 kan je alleen uitlezen uit je BIOS of de controller...
Ja ok bedankt maar bestaan die brackets nou, of moet ik hieruit begrijpen dat een bracket voor U-66 ook U-100 aankan??
Verwijderd
Als zo'n removable ding voor Ultra66 geschikt is (80 aders, 40 pinnen in het loopwerk), is ie ook voor U100 geschikt, want dat gebruikt dezelfde kabels als U-66
Verwijderd
ik zoek van die sleetjes, dat zijn van die kleine ijzere dingen die je aan je HD schroeft en dan in een hotswap bay kan schuiven en dan vast klikt, het is voor SCA SCSI disken
weet iemand waar je die kan kopen?
weet iemand waar je die kan kopen?
Je moet dus een UDMA66-bracket hebben, die is ook geschikt voor UDMA100 hd's.
edit:
BBL the 2nd was me voor
BBL the 2nd was me voor
Wwet iemand of die brackets die ze bij Informatique (www.informatique.nl) hebben ook voor U-66/U-100 geschikt zijn?? ik heb ze al 4 mailtjes gestuurd, maar ze antwoorden niet, en ik kan niet bellen (geen vaste aansluiting en dat klote Dutchtone ligt weer eens plat
)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 14:50 schreef Saiyan het volgende:
ik zoek van die sleetjes, dat zijn van die kleine ijzere dingen die je aan je HD schroeft en dan in een hotswap bay kan schuiven en dan vast klikt, het is voor SCA SCSI disken
weet iemand waar je die kan kopen?[/quote]iemand?
weet iemand waar je die kan kopen?[/quote]iemand?
Pagina: 1