Ik moet van mijn laagleider een pasfoto maken voor mijn leerlingen-kaart. Ik heb die nog geen, omdat ik de eerste dag me 4 uur had verslapen
Ik moet er dus morgen een inleveren anders wordt ik geschorst.
Ik hen hier een ingescande foto liggen.
*13,9 MB (groote)
*4692x3108 (afmetingen)
*bitmapsafbeelding
*800 dpi
Ik weet dat een pasfoto een formaat heeft van 3 bij 4 cm.
Mijn vraag was ken ik hier een goede pasfoto van maken en hoe krijg ik gvd die maat goed. Photoshop enzo niet geinstalleerd. Alleen iPhoto Plus 4. (K*t-progje ja)
Eerst moet ik mijn kop eruit knippen. Dat is geen punt alleen dan die afmeting. Wil ook wel graag een goeie kwaliteit. Heb hier btw een goede printer: Hp 940c
[edit]
Zou het werken om mijn hoofd uit te knippen, vervolgens opslaan en dan in Word laden en dan de maten goed maken of zou het kwaliteit dan niet hoog genoeg zijn voor een foto?
[\edit]
Ik moet er dus morgen een inleveren anders wordt ik geschorst.
Ik hen hier een ingescande foto liggen.
*13,9 MB (groote)
*4692x3108 (afmetingen)
*bitmapsafbeelding
*800 dpi
Ik weet dat een pasfoto een formaat heeft van 3 bij 4 cm.
Mijn vraag was ken ik hier een goede pasfoto van maken en hoe krijg ik gvd die maat goed. Photoshop enzo niet geinstalleerd. Alleen iPhoto Plus 4. (K*t-progje ja)
Eerst moet ik mijn kop eruit knippen. Dat is geen punt alleen dan die afmeting. Wil ook wel graag een goeie kwaliteit. Heb hier btw een goede printer: Hp 940c
[edit]
Zou het werken om mijn hoofd uit te knippen, vervolgens opslaan en dan in Word laden en dan de maten goed maken of zou het kwaliteit dan niet hoog genoeg zijn voor een foto?
[\edit]