Beschikbaarheid ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• alexrins
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-07 11:30
Goedendag,

Ik ben woonachtig in een aardig dorpje met veel nieuwbouw en ben wanhopig opzoek na een internetprovider die zijn diensten levert tegen een vast bedrag per maand. Kabel is hier geen optie, die loopt namelijk hier niet (op 1.5 km afstand).
Nu was mijn vraag of iemand er meer weet van heeft en kan zeggen wanneer ADSL beschikbaar wordt in Nes. De telefoon rekening loopt zo onderhand op to 200 euro per 2 maanden :S.
De postcode check wijst uit dat het nog niet beschikbaar is, en dat de mogelijkheid van ADSL onder voorbehoud is van een lengte test (waar ik volgens mij hoogstwaarschijnlijk wel aan voldoe)
Ook heb de KPN ADSL helpdesk gemaild, maar die berichtten dat is slechts alleen af en toe de postcode check moet proberen.
Tevens heb ik gezocht naar providers die een pakket aanbieden waarmee je anoloog onbebeperkt online zou kunnen. Die heb ik ook gevonden, maar tot mijn schrik moest je daar maar liefst 500 gulden per maand voor neer leggen.
Volgens mij zullen er wel andere opties zijn...
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Vriendelijke groet,
Jan Greydanus

PS: Postcode is 8494NA

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
www.speedtest.nl
www.mordax.nl

Daar kun je je postcode invoeren, en die checket dan bij ALLE ADSL & kabel providers of het beschikbaar is :)

Succes !

Dit topic is gesloten.