Toon posts:

tnt2 geeft mooie piepjes, iemand wijze raad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik vanochtend mijn computer opstartte, zag ik ipv het standaard award logo helemaal niks
hij gaf alleen nog maar piepjes
een lange en daarna 2 korte

toen ik mijn tnt2 verving door een s3 virge pci was dit over

is mijn vidkaart opgeblazen ofzo? ik had hem niet overgeklokt

Ps: ik draai op een via chipset met een amd k6-2 @ 500 mhz (niet overgeklokt ofzo)

Verwijderd

Dat zou kunnen ja, je bios ziet iig geen videokaart. Misschien is hij losgetrilt ofzo of hij kan nog verder aangedrukt worden. Videokaart opblazen gebeurt naar mijn weten niet zo snel, ik heb pas een doorgefikte s3 gezien, maar die was al wat jaartjes oud.

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
3 piepjes (lang-kort-kort) is hét teken dat je videokaart niet goed zit. Ff aandrukken zou wonderen moeten doen.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

Topicstarter
ik hebbum er al uitgehaald, teruggestopt, en nog eenkeer......en nog een keer....
dat ding stevig aangedrukt....hij blijft hetzelfde doen

tiz behelpen met zo'n s3 virge waar ik nu onder zit....

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dit heb ik ook, peip, piep, piep, en dan niskk, geen beeld :(.

Eerst zat er in de AGP een videokaart en bij aanzetten kreeg ik een vervelende piep, ik kon m.n computer ook niet uitzetten :(:(:(, dus stekkers eruit :(.

Daarna heb ik het gebprobeerd met een PCI kaart, zelfde piep, alleen kan ik nu wel m.n pc uitzetten, dus door middel van de power knop, eerst kon dat niet, maar wat is nou m, n probleem?????

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik had hetzelfde probleem. Bij mijn dealer vertelden ze me dat socket7 en TNT2 niet samengaan. Dit is bij meer mensen zo. Ik hoop dat je nog garantie hebt, want er is weinig tegen te beginnen, behalve een boze brief naar Nvidia ofzo, wegens het niet aangeven van het conflict.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
aan die socket7 ligt ut bij mij niet, hij heeft zowat een half jaar uitstekend gedraaid.......trouwens net als een paar andere kaarten die niet niet schenen te doen op een socket7: i740 & savage 4

Verwijderd

Kan kloppen dat hij spontaan kaput is.
Ik ken ook iemnand die dat geintje heeft gehad, niks aan te doen.
Terug gaan voor je garantie!

Wat je voor de zekerheid ook ff kan proberen is je TV kaart er uit halen, al het stof er af halen daarna de pinnetjes op de connector ff cleanen en dan de kaart nog 1x proberen in die zelfde of andere PC.

Suc7

Verwijderd

Topicstarter
heb alles al schoongemaakt en geprobeerd in een andere pc

gister me dealer gebeld en die zei dat het gewoon onder garantie viel, ik kon kiezen:
een tnt2 ultra of geforce2mx (met bijbetaling uiteraard)
weet het nog niet, dus daar heb ik ook een topic over geopend
Pagina: 1