Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 23:41:
Die rekeningen die jullie niet krijgen die krijg ik dus

Net weer een chello rek. van € 267,= over april - augustus 2002, terwijl ik voor het laatst in september
2001 kabelinternet heb gehad bij Quicknet (nog voor de overname dus). Het zijn ook eikels daar.
Het leuke vervolg op het verhaaltje van mijn zoon

Na veel over en weer geschrijf met en bedreigingen van de deurwaarder (intrum justitia), heb ik hen ervan kunnen overtuigen dat wij dus nimmer klant zijn geweest van UPC/Chello en dat zij vooral contact moeten opnemen met hun. wat zij tot mijn grote verbazing ook gedaan hebben, want 2 weken terug kregen wij opeens een bedrag van € 226,= op onze rekening gestort. een week later kreeg ik hier een specificatie van, wat ik volgens UPC terug had moeten krijgen en wat de nog openstaande bedragen waren, ik zou dus 493,- euro terugkrijgen van UPC en daar is die bovengenoemde 267 euro vanaf gegaan.
Gelijk gebeld want ik ben nml nooit klant geweest van Chello, heb ook geen geld tegoed van hun en de enige rekening die ik aan UPC betaal is voor kabelTV en radio a 107 euro per jaar.
Men hield voet bij stuk dat alle rekeningen nu vereffend waren, dat men mij nu uit het systeem zou verwijderen, die knakker aan de foon vroeg zich zelfs af waarvoor ik nu eigenlijk belde

Nou ja, als je het zo wil hebben, gelijk een nwe hard disk gekocht, een reepje ram en uit eten geweest, UPC bedankt

btw, ik kreeg na 3x een kiestoon gelijk iemand aan de lijn (regio rotterdam)