SoundBlaster Live, welke software is nodig?

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:34
Ik ga binnenkort mijn PC formateren en opnieuw installeren, en ik ben benieuwd naar het volgende:

welke software heeft mijn Soundblaster Live nodig? Zijn de drivers die ik van internet kan downloaden genoeg, of moet ik ook de software van de CD installeren (LiveWare heet het geloof ik). Ik wil het liefst zo min mogelijk troep, het moet gewoon goed werken!

omniscale.nl

Verwijderd

Je kunt het alleen met de drivers doen d8 ik. Maar je kunt beter de volledige Live!Ware downloaden, zo groot is du nu ook weer niet.

Verwijderd

volgens mij staat op internet alleen de uitgeklede versie, maar wel met nieuwe drivers. Wat ik dus kan aanraden is om eerst de drivers van het internet te installeren en vervolgens de software van de cd installeren.

Verwijderd

k had ook een tijd geleden moeten formateren, en ik heb ook gewoon alleen de Liveware geinstalleerd. Daar zitten de nieuwste drivers bij + een heleboel software.

• posttoast
Maar is die software wel nodig? Ik heb het allemaal al een half jaar op mijn schijf staan en nog nooit gebruikt...

omniscale.nl

Verwijderd

Gewoon installeren zonder die liveware rommel! dat kan best wel. Alleen ga je wat (voor mij belangerijke) functies missen.......

sux6!

• posttoast
Aangezien ik er nog niet uitgebreid naar gekeken heb: welke functies zijn, volgens jou, belangrijk?

omniscale.nl

Pagina: 1