Ik heb geen beeld op de scherm sinds ik gisteren een P4 en een ABIT mobo geinstalleerd in mijn case. Ik heb een ELSA Gef 3 Ti 200. Weet iemand waarom er geen beeld komt op mijn scherm ?
Helemaal geen beeld? Dus ook niet het bios opstartscherm? Mischien ff een bios reset, hoewel hij op default dient te staan bij een nieuwe. Mischien je kaart ff controleren of ie er goed inzit, maar ik denk dat je daar zelf ook wel aangedacht hebt.
K. Maar is echt wel iets mis met de moederbord denk ik. Normaal zit er 4 IDE bussen op de moederbord. Maar er missen er 2. Dus... kan het ook dat het aan de mobo ligt ?
Ja zelfs geen Bios. niks. Lampje van monitor blijft gewoon op stand by staan. En hoe moet je een bios resetten ?
Ja zelfs geen Bios. niks. Lampje van monitor blijft gewoon op stand by staan. En hoe moet je een bios resetten ?
Nee dat weten we niet... Als je nu eens aangeeft wat je allemaal geprobeerd hebt zouden we je kunnen helpen maar dit is veel te helpdeskerig gesteld zo. Zie bovenste sticky in de topiclist en probeer het later opnieuw 
En gebruik de search, hoe een BIOS resetten is vrij simpel te achterhalen...
En gebruik de search, hoe een BIOS resetten is vrij simpel te achterhalen...
[ Voor 16% gewijzigd door Abbadon op 03-12-2002 19:43 ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()