Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sms problemen dutchtone icm LG 510W

Pagina: 1
Acties:

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023
Sinds een tijdje heb ik sms problemen met de mn gsm, de LG 510W, ik heb een dutchtone pre-paid abonnement. Ik kan helemaal geen smsjes versturen, ik krijg telkens de melding: "netwerk fout". Het rare is, dat ik wel smsjes naar tmf kan versturen.

Ik heb de sim-kaart ook even in de oude telefoon gedaan die ik bij mijn abonnement kreeg, de sagem mc 820. Hiermee ging het smsen wel gewoon. Ook heb ik de sim kaart van mijn moeder erin gedaan (geloof kpn), en dat werkte ook zonder problemen.

Ik heb al een paar mailtjes verstuurd naar het bedrijf waar ik hem heb gekocht en lg zelf, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen :)

Toevoeging: ik heb de telefoon ook al eens naar fabrieksinstellingen gereset, maar dat wilde ook niet echt helpen.

Verwijderd

MM- schreef op 03 December 2002 @ 19:12:
Sinds een tijdje heb ik sms problemen met de mn gsm, de LG 510W, ik heb een dutchtone pre-paid abonnement. .
pre-paid abbonement bestaat geloof ik niet ik neem aan de je pre-paid hebt...

Ik DENK dat de tmfsms'jes via een andere centrale worden verstuurd omdat het zo 2863 nummer is. (Dit kan is dus ook helemaal mis hebben). Mischien is dan het nummer van de smscentrale verkeerd ingesteld.

Het bovenstaande is de enigste oplossing die ik zo kan bedenken maar alles is het proberen waard...

op http://home.wanadoo.nl/henry_fidder/mobiel/sms_centers.htm vind je de sms centers nummers.

• MM-
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 19:21:
[...]

pre-paid abbonement bestaat geloof ik niet ik neem aan de je pre-paid hebt...

Ik DENK dat de tmfsms'jes via een andere centrale worden verstuurd omdat het zo 2863 nummer is. (Dit kan is dus ook helemaal mis hebben). Mischien is dan het nummer van de smscentrale verkeerd ingesteld.

Het bovenstaande is de enigste oplossing die ik zo kan bedenken maar alles is het proberen waard...

op http://home.wanadoo.nl/henry_fidder/mobiel/sms_centers.htm vind je de sms centers nummers.
Ja pre-paid je hebt gelijk natuurlijk :)

Als longshot dacht ik even een andere smscentrale in te vullen, ik heb nu de smscentrale van Kpn Mobile Prepay/ Hi Prepay ( 06 5313 1314 ) ingevuld, en de sms werdt verzonden!

Dit is best wel raar eigenlijk, ik ga morgen even beltegoed halen, en kijken of hij het nog steeds doet :) Bedankt in ieder geval.

edit: ik heb zo het gevoel dat mn smsjes niet aankomen, dit ligt zeker aan het feit dat ik kpn heb ingevuld terwijl ik dutchtone heb?

[ Voor 8% gewijzigd door MM- op 03-12-2002 21:34 ]

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

MM- schreef op 03 December 2002 @ 19:57:
[...]

edit: ik heb zo het gevoel dat mn smsjes niet aankomen, dit ligt zeker aan het feit dat ik kpn heb ingevuld terwijl ik dutchtone heb?
Dikke kans van wel ja... Vul dit nr. eens in: +31628500561

• MM-
Ok dit is wel een megakick maar ik wil even de oplossing geven.

Het is misschien wat omslachtig, maar als mn telefoon uitgegaan is dan kan ik dus niet meer smsen. Ik open nu telkens de de menu's cellbroadcast en instellingen en druk dan gewoon op ok, dan kan ik weer smsen.