Ik heb Windows XP professional, en heb Counterstrike erop geinstalleerd. Ik wil nu dat dit programma alleen kan draaien onder mijn gebruikersaccount, en het liefste dat de andere accounts deze map niet eens kunnen zien met Windows Commander bijv. Hoe doe ik dit?
NTFS permissies aanpassen van je CS-folder zodat alleen jij daar bij kan.
Had je dit zelf ook niet kunnen verzinnen trouwens???
Had je dit zelf ook niet kunnen verzinnen trouwens???
Verwijderd
Idd, rechter muis op folder, properties, security en daar alleen jezelf in zetten met volledige rechten. Sim-pel.
Tja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 19:15 ]
Heh, heb het al door, ik wist wel dat het moest met dat security gedoe, alleen ik klikte met rechts op de counterstrike .exe en niet op de hele map
-edit- Hm, ik moet kunnen klikken op "van deze map een persoonlijke map maken" maar die is grijs en kan ik niet aanvinken..
-edit- Hm, ik moet kunnen klikken op "van deze map een persoonlijke map maken" maar die is grijs en kan ik niet aanvinken..
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 19:29 ]
Heb je wel NTFS? Moet je dus wel hebben, verder zou ik in verkenner->extra->mapopties eenvoudig delen van bestanden uitzetten, dan kun je veel gedetailleerder dit soort instellingen maken, ben je ook van die "persoonlijke map" onzin af...
Pagina: 1