Time Outs

Pagina: 1
Acties:

• CPZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 14:28
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn internet verbinding.
Vanaf een uur of 4 (16.00) tot ongeveer 10 (22.00) uur heb ik last van Time Outs op mijn internet verbinding. Na een paar minuten is het weer weg. Nu speel ik graag een spelletje en is het erg vervelend als je eruit gegooid word. Mijn vraag is, hoe kan ik er achter komen waar dit vandaan komt. Het moet ergens in het netwerk van mijn ISP zitten. Is er een tool waarmee ik kan kijken hoeveel verkeer er over de router gaat waar ik ook op aangesloten zit. Mijn vermoeden is namelijk dat er ergens in mijn segment iets verkeerd zit. Mijn ISP vind het maar vreemd en kan niks vinden. Dit komt omdat tegen de tijd dat je ze aan de lijn hebt de storing alweer weg is. Ik hoop dat er iemand is die hier meer verstand van heeft dan .......

Groetjes,
Frank

Verwijderd

Is er een tool waarmee ik kan kijken hoeveel verkeer er over de router gaat waar ik ook op aangesloten zit.
MRTG. Moet je alleen het ID en wachtwoord van de router nog weten. :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
als het een probleem in het netwerk van jouw isp is dan is het niet jouw taak om dit te gaan onderzoeken, dit zal de ISP in kwestie wel doen

wie is overigens je ISP?

middels traceroute kan je wel achterhalen waar het eventueel stokt in het netwerk van je isp overigens,

tools om op de router van je isp te kijken zijn er wel, echter je kan er vanuit gaan dat die snmp counters alleen door hun uit te lezen zijn :)

A wise man's life is based around fuck you