Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Ik ben er persoonlijk ook meer voor omdat soort topics open te laten, en de betreffende users aan te pakken en eventueel wat posts te trashen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Voorbeeld: Ik heb nog geen enkele reactie gekregen van de postbank, toch weet ik door dit topic ongeveer wat tendentieel de instelling van de postbank is. Zonder dit topic wist ik er niets over. Ik maak me normaalgesproken ook niet druk om het wel en niet sluiten van topic en vind het meestal ook wel terecht als een topic gesloten wordt, echter in dit geval wat lastig, om de bovengenoemde redenen dus.
Verwijderd
Ik zie dat nut niet zo vandaar dat de draad op slot ging.
Verwijderd
Mag ik mij hier bij aansluiten? GoT begint steeds meer op voetbalpubliek te lijken... een kleine puberale minderheid verziekt het voor de restAlfredt schreef op 03 december 2002 @ 18:23:
Het is inderdaad meer een policykwestie. Het sluiten van in principe goede topics doormisbruik van een paar users....
Ik ben er persoonlijk ook meer voor omdat soort topics open te laten, en de betreffende users aan te pakken en eventueel wat posts te trashen.
Zoiets moet je zien te voorkomen... de oplossing (slotje) heeft geen meerwaarde en wekt alleen maar onbegrip bij de normale users. Een note danwel een ow (bij meerdere dergelijke overtredingen) met een mailje + het trashen van die reply's zal een beter middel zijn.
Het zal niet de eerste keer zijn dat er iets wordt uitgevogeld op GoT zodat er een probleem wordt verholpen. Of dat men collectief iets gaat ondernemen, bijv. tegen de postbank.Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 18:29:
Als het probleem dan toch bij de Postbank ligt en het dus niet is op te lossen aan de client-kant anders dan Windows te installeren en Internet Explorer te gebruiken, wat is dan het nut van het voortzetten van een ontsporende discussie waarin een aantal users het kennelijk niet na kunnen laten om de boel te verzieken ?
Ik zie dat nut niet zo vandaar dat de draad op slot ging.
Draai je vraag eens om. Wat heeft het voor een nut om het draadje te closen en de onnuttige techpost van zuklke users te laten staan?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 18:32 ]
Verwijderd
Wat let je om een nieuw topic te openen als je het zo belangrijk vindt?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Jordi op 03-12-2002 19:02 ]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik dacht dat het een goed punt was om even met jullie te overleggen voordat ik een topic open in de trant van "die daar [link] moest van mij niet op slot, dus ik open een nieuwe."Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 18:55: [...]
Wat let je om een nieuw topic te openen als je het zo belangrijk vindt?
Ik zal morgen het probleem nog wel even goed bekijken, en erover nadenken wat de beste oplossing is om er wellicht met z'n allen wat aan te doen, en met wat voorstellen komen. Zometeen maar eens me vriendin van eten voorzien
Het editen van replies zou een andere optie kunnen zijn, alleen denk ik dat dat niet haalbaar is, aanpassen van replies is ten eerste enorm veel werk voor de mods en ten tweede moet het mijns inziens zo ver mogelijk moeten worden voorkomen, tenzij er illegale of beledigende dingen in staan natuurlijk.
Bedankt voor inbreng en mee overleggen