girotel topic in nos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 12:51
Ik zag net dat de topic over problemen met girotel op slot is gegaan, blijkbaar omdat er een of twee mensen meenden te moeten trollen. Erg jammer aangezien ik het erg belangrijk vond om te weten te komen welke ervaringen andere girotel gebruikers ermee hebben en gewoon met ze te kunnen overleggen hoe we het moeten handelen.

Het gaat hierom:
[rml][ girotel online] geld overmaken werkt niet[/rml]

Kan het slotje er eventueel weer af en de mensen die hem moesten verzieken gewoon op de tene getrapt worden?

tia!

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind...

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
Lees anders even de topic door, dan zou je a) zien dat het niet mijn topic is en b) dat de door jouw aangedragen FAQ niet echt van toepassing op het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is inderdaad meer een policykwestie. Het sluiten van in principe goede topics doormisbruik van een paar users....

Ik ben er persoonlijk ook meer voor omdat soort topics open te laten, en de betreffende users aan te pakken en eventueel wat posts te trashen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
Ik vind het erg jammer voor deze topic aangezien dit (ik neem aan niet alleen voor mij) tochwel een belangrijk item is, je huisbank change je niet zomaar. Ik wil graag met anderen hierover in contact blijven.

Voorbeeld: Ik heb nog geen enkele reactie gekregen van de postbank, toch weet ik door dit topic ongeveer wat tendentieel de instelling van de postbank is. Zonder dit topic wist ik er niets over. Ik maak me normaalgesproken ook niet druk om het wel en niet sluiten van topic en vind het meestal ook wel terecht als een topic gesloten wordt, echter in dit geval wat lastig, om de bovengenoemde redenen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het probleem dan toch bij de Postbank ligt en het dus niet is op te lossen aan de client-kant anders dan Windows te installeren en Internet Explorer te gebruiken, wat is dan het nut van het voortzetten van een ontsporende discussie waarin een aantal users het kennelijk niet na kunnen laten om de boel te verzieken ?

Ik zie dat nut niet zo vandaar dat de draad op slot ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredt schreef op 03 december 2002 @ 18:23:
Het is inderdaad meer een policykwestie. Het sluiten van in principe goede topics doormisbruik van een paar users....

Ik ben er persoonlijk ook meer voor omdat soort topics open te laten, en de betreffende users aan te pakken en eventueel wat posts te trashen.
Mag ik mij hier bij aansluiten? GoT begint steeds meer op voetbalpubliek te lijken... een kleine puberale minderheid verziekt het voor de rest :|

Zoiets moet je zien te voorkomen... de oplossing (slotje) heeft geen meerwaarde en wekt alleen maar onbegrip bij de normale users. Een note danwel een ow (bij meerdere dergelijke overtredingen) met een mailje + het trashen van die reply's zal een beter middel zijn.
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 18:29:
Als het probleem dan toch bij de Postbank ligt en het dus niet is op te lossen aan de client-kant anders dan Windows te installeren en Internet Explorer te gebruiken, wat is dan het nut van het voortzetten van een ontsporende discussie waarin een aantal users het kennelijk niet na kunnen laten om de boel te verzieken ?

Ik zie dat nut niet zo vandaar dat de draad op slot ging.
Het zal niet de eerste keer zijn dat er iets wordt uitgevogeld op GoT zodat er een probleem wordt verholpen. Of dat men collectief iets gaat ondernemen, bijv. tegen de postbank.

Draai je vraag eens om. Wat heeft het voor een nut om het draadje te closen en de onnuttige techpost van zuklke users te laten staan? :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
Inderdaad, wat mij betreft liever replies trashen dan een topic op slot gooien waarin tot nu toe erg nuttige info, meningen en opvattingen in staan. Je kunt immers niet voorzien wat er nou precies van gemaakt wordt. Misschien is er namelijk wel een oplossing te verzinnen, dat weten we dus nog niet. Voor de rest sluit ik me volledig bij XceeD aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de draad weer open zou zetten moeten er een reactie of 6-7 door de topic heen worden verwijderd waarvan een aantal een reactie is op een troll/flame maar op zich niet weggegooid zouden hoeven worden. Dit bevordert de leesbaarheid van de draad niet echt vind ik. Het blijft een keuze uit 2 slechten , waar ik voor sluiten heb gekozen.

Wat let je om een nieuw topic te openen als je het zo belangrijk vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door een nieuw topic te openen blijven die trollen als techpost staan. Waarom wordt er niet tegen op getreden? Natuurlijk worden er note's van gemaakt. Maar een simpel mailtje dat het niet de bedoeling is en dat de opmerking getrashed wordt werkt veel beter. Je zou ook de betreffende posts kunnen editten zodat het wel leesbaar blijft en de troll verwijderd wordt. Mocht het enkel en alleen om een trol gaan dan kun je die na de nodige maatregelen tegen de user gewoon verwijderen. Die optie zou ik zelf niet als slecht betitelen, maar m odwaardig bestempelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nieuw topic lijkt mij persoonlijk een goeie oplossing, desnoods verwijs je naar de gesloten thread.

[ Voor 8% gewijzigd door Jordi op 03-12-2002 19:02 ]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 18:55: [...]
Wat let je om een nieuw topic te openen als je het zo belangrijk vindt?
Ik dacht dat het een goed punt was om even met jullie te overleggen voordat ik een topic open in de trant van "die daar [link] moest van mij niet op slot, dus ik open een nieuwe." ;)

Ik zal morgen het probleem nog wel even goed bekijken, en erover nadenken wat de beste oplossing is om er wellicht met z'n allen wat aan te doen, en met wat voorstellen komen. Zometeen maar eens me vriendin van eten voorzien O-)

Het editen van replies zou een andere optie kunnen zijn, alleen denk ik dat dat niet haalbaar is, aanpassen van replies is ten eerste enorm veel werk voor de mods en ten tweede moet het mijns inziens zo ver mogelijk moeten worden voorkomen, tenzij er illegale of beledigende dingen in staan natuurlijk.

Bedankt voor inbreng en mee overleggen :)

Pagina: 1