[mohaa] Dogmeat anti force mod

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik kan nergens de mods van dogmeat vinden.

Hij heeft oa. de anti force models mod gemaakt.

Zeer handig tegen lamers die force models aanzetten om anderen goed te kunnen zien.

Iemand die hem al heeft die hem zou willen mailen oid, of een linkje voor me heeft.

aahh durka durka durka

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Na een beetje te zitten spelen met Google heb ik gevonden wat je zocht (denk ik) :)
TFO DogMeat: Yes, my new project is DMz Dogtag, which is an admin configurable modular system for dealing with various issues in MoHAA. Briefly, the fixes are: force skins/models, ladder/MG-42 fix, monitoring players, info for players, temp spawn protection, auto team balance, and many more type of map fixes. I'm basically doing it as a continuation of my earlier work. you can find it at tfo.servebeer.com
http://www.modtheater.com...read.php?s=&threadid=1686 Link and More Info
Dat bedoelde je toch?
Je kan die mod hier vinden :)

The devil is in the details.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
tjah die link haddik ook al gevonden, maar die is al dood :|

aahh durka durka durka

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
ik hebbum

andere link

http://www.mohadmin.com/n...wnloads&d_op=getit&lid=15

eindelijk dat lame force models uit, ik zie er nu al naa uit om al die gasten te zien zoeken nu ik niet felrood of spierwit ben :)

[ Voor 20% gewijzigd door DJ Chicken op 03-12-2002 18:35 ]

aahh durka durka durka

Verwijderd

Weet iemand toevallig ook of dat deze MOD werkt bij een server die je huurt bij gameservers.nl?
Want wij draaien nu een skin-logger van DMWDIVSIONS maar die werkt niet altijd even goed. Soms worden er mensen gekicked die helemaal geen custom skins gebruiken. Da's niet echt de bedoeling dus. Met deze mod zou dat verleden tijd zijn en kan er dus ook niemand cheaten d.m.v. custom skins.