Muis werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Mensen,

Ik heb een vreemd probleem. Ik wil een muis (ps/2) aansluiten op een ouwe P 133, waar alleen een COM1 poort op zit . Dit aansluiten doe ik d.m.v. zo'n converter geval. Het rare is dat de muis niet werkt, welke muis ik ook via dat ding aansluit. De converter is niet kapot, heb ik al op een andere pc geprobeert, en de muis ook niet. Als ik gewoon een seriele muis aansluit dan werkt die wel?

Waar ligt dit aan?

• Plague
  • Niet online
com poort?
Probeer eens com2

Verwijderd

werkt een seriele muis nu wel of niet?
zo nee dan de serielepoorten in je bios checken of deze wel aanstaan

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

een ps/2 muis werkt op een ander voltage. Als je muis zonder convertor geleverd is gaat ie niet werken op een seriele poort, want dan kan ie dat voltage niet aan

• WildOne
  • Nu online
Plague schreef op 03 December 2002 @ 17:31:
com poort?
Probeer eens com2
waar alleen een COM1 poort op zit
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 17:31:
werkt een seriele muis nu wel of niet?
zo nee dan de serielepoorten in je bios checken of deze wel aanstaan
Seriele muis werkt. (met een 9 pins stekker). Een PS/2 muis werkt niet, via een converter.
Snijkoek schreef op 03 december 2002 @ 17:35:
een ps/2 muis werkt op een ander voltage. Als je muis zonder convertor geleverd is gaat ie niet werken op een seriele poort, want dan kan ie dat voltage niet aan
Say what :? Hoezo een ander voltage? Die converter-stekkers doen toch niks met het voltage?

Verwijderd

Say what Hoezo een ander voltage? Die converter-stekkers doen toch niks met het voltage?
dat is jouw probleem ook. je moet er ergens 1 zien te vinden die dat voltage wel omzet

• WildOne
  • Nu online
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 22:08:
[...]

dat is jouw probleem ook. je moet er ergens 1 zien te vinden die dat voltage wel omzet
Handig, douwen ze zo'n converter bij een muis, werkt het ding niet eens.....

Verwijderd

raar hoor, wel schraal van de converterboer:s

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Als er zo'n convertor meegeleverd is, zit er een extra draadje in het snoer die dat voltage geeft
Pagina: 1