Deskjet 670C print alleen nog zwart-wit

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik wilde deze printer aan mijn nieuwe PC hangen. Drivertjes erop gezet, maar hij print dus niet meer in kleur.
Nog iets vreemds is dat hij op mijn oude PC tijdens de installatie een icoon op mijn desktop gooide en nu niet. Het lijkt wel of hij gewoon niet compleet installeert??
Op mijn oude PC stond eerst Win95 en later geupgrade naar 98, op de nieuwe stond meteen 98.
Maar als ik nu op de HP site kijk voor drivers lijken die voor Windows 95 en 98 gewoon hetzelfde, en bovendien zijn ze niet ververst sinds 20 mei '97. Dat suggereert toch dat de 95 drivers zonder meer in 98 moeten werken, want ze zijn sinds '98 niet meer ververst!

Een ander probleem is dat er wat horizontale lijnen missen. De schoonmaakfunctie die in de HP software zit bij Service heeft niet geholpen.
Als je in de handleiding kijkt staat er dat je de cartridges kunt schoonmaken met een soort rubberen wattenstaafje met gedestilleerd water. Dat heb ik niet in huis hoor. En bovendien is dat volgens mij meer om zwarte vegen weg te werken dan missende lijnen terug te krijgen.

Help!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

bij HP printers zit meestal ook wat software, heb je deze ook geinstalleerd?? of heeft 98 alleen de drivers die al bij 98 zelf zitten geinstalleerd??

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nee, ik heb geen drivers van Win98 zelf gebruikt. Bij de detectie van de nieuwe hardware tijdens het opstarten heb ik de diskettes ingevoerd. Stond ook in de handleiding dat het zo moest.

Verwijderd

Kleurencartrige op?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hehe. Nee. Ik zal 'm vanavond nog eens aan mijn oude putter hangen (had gisteren geen tijd). Moet ik de harddisk van de oude weer uit mijn nieuwe halen en terugzetten. Bah. Ik weet zeker dat hij het dan wel doet (hoop ik ;)). Dan moet ik toch nog maar eens met de drivertjes gaan prutsen.
Zal ook eens kijken of die schoonmaakfunctie wel werkt als hij aan mijn oude PC hangt. Anders is het wel brak. Het probleem van missende lijnen wordt in de handleiding genoemd en er wordt een oplossing gegeven, maar die zou dan niet werken...
-----------------
Ik moet er wel bijzeggen dat ik de printer al aardig lang niet gebruikt heb. Kan dat misschien problemen veroorzaken?

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:45
Ik heb hier ook een tijdje problemen gehad met een oude 560c. Die hield er ook af en toe mee op (zwart of kleur).

Als je de cartridge eruit haalde zag je een dikke laag opgedroogde inkt erop zitten. Na even met een vochtig stukje pleepapier erover heen gegaan te zijn, deed ie het weer.

Dat kwam voornamelijk omdat ik de printer gewoon aan liet staan en dat is niet zo'n goede combo met het weer hier in Hong Kong(luchtvochtigheid gemiddeld boven de 80%)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Kijk, dat is nou een goede tip. Ik heb die bagger ook zien zitten, maar maakte uit de handleiding min of meer op dat dat juist vegen zou kunnen veroorzaken, maar daar had ik geen last van. Toen ze ook nog begonnen over dat rubberen staafje en gedestilleerd water omdat je anders je inkt kon verpesten dacht ik: laat maar.

Ik laat hem trouwens nooit aan staan.
Pagina: 1