Toon posts:

Hiteker HE-1700 regio vrij maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Hiteker HE-1700 staan en die heb ik gekocht onder andere omdat hij regiovrij zou zijn, ik proberen met een regio 1 en hij pakt hem niet (wrong region code zooi).
Nou ik dus handleiding kijken of ik dat kan veranderen niks, op hun site.. niks behalve dat ze wel adverteren met de regiovrijheid van de 1700, nog ff verder zoeken blijkt dat bij de 1600 een bepaalde toetsen combi op de afstandbediening een geheim menu laat zien waar je het kan veranderen.

Ik die code proberen op mijn 1700 maar dat doet niks. Nu is mijn vraag weet iemand of de 1700 ook zo'n menu heeft en zo ja hoe ik daar in kan komen. Ik heb hiteker ook al een mailtje gestuurd maar gok dat dat misschien nog wel ff kan duren :(

Alvast bedankt voor het lezen :)

Verwijderd

Kijk eens op de forum van www.hiteker.nl
Daar staat precies beschreven hoe je in het geheime menu moet komen (misschien staat je model er niet bij, maar dat maakt niet uit).
In dit menu kan je Macrovision ook uitzetten. De Regio is 'free' te maken, maar ook eindeloos op een bepaalde regio te zetten (soms noodzakelijk voor sommmige DVD's)

Cheers,

EiSl