Toon posts:

Team deatmatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het zijn dat deathmatch zo hoog in de stats staat terwijl, rc5 killer het meeste graast met 25,000 blocks per dag en er maar 24 leden zijn. DAt klopt toch niet?

Verwijderd

nee klopt ook niet maar das een lang verhaal en ze worden nog wel terug gezet ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:16

Floor-is

5.2

Het gaat om het totale aantal blokjes dat is gedaan sinds het begin van de "contest". En jah, RC5 killer die doen er wel veel per stuk, maar niet in totaal, dus dan blijf je achter...

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord, anders moet je nog maar ff de vraag wat specifieker neerzetten...

Plezier

Bericht hierboven

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Itsme: Neej...niet goed geantwoord...
T komt denk ik gewoon omdat er een paar oude trojan crackerz nog bij worden geteld, alleen worden die niet meer in de personal stats lijst weergegeven maar nog wel bij het totaal opgeteld... We zullen ze dan ook zeker binnen 70 dagen inhalen... :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hoeveel moet er nog van #Deathmatch worden afgetrokken dan, en waarneer gaat dat gebeuren? Als ze die gast al hebben gepakt moet dat toch niet zo heel veel werk zijn lijkt mij.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

=/- 400k van #Deathmatch is niet rechtmatig verkregen... maar het is moeilijk om uit te zoeken welke blokjes echt/nep zijn... kijk maar naar nugget z'n problemen.

dus moeten we maar afwachten...
misschien staat er iets in een .plan, maar ik heb nooit zin om daar te gaan kijken.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Er is nog iets leuks, de trojn van bl4ckr0d pikt langzaam alle comuters van the rabbit (degene die dagelijks een paar 100k voor deathmatch kraakt) af :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• scim
  • Laatst online: 18-03 09:18

scim

Nani?

Ja ik hoop dat ze die er binnenkort afhalen dan stijgen we weer een plaatsje >:)
/me is stats verslaafd

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
ik denk eigelijk niet dat ze het eraf halen... anders zouden die blokjes opnieuw gedaan moeten worden... dat is natuurlijk onzin...

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

de blockjes tellen dan wel....
alleen niet onder een user & team in de Stats

(en dus ook géén winnaar)

Join TeamBVD!

Pagina: 1