Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Topicstarter
Een kennis van me heeft een Windows 98 systeem met Norton 2003. Internet gaat (helaas) nog via analoge telefoonlijn.

Zodra Norton opgestart is, komt er heeeeel erg vaak de vraag om een verbinding te maken met internet. Hierna komt er bij de meeste programma's die opgestart worden ook de inbelverbinding te voorschijn. In Norton heb ik de automatische update al uitgeschakeld en de instellingen van de inbelverbinding heb ik ook nagekeken. Hier stond dus ook niets verkeerd ingesteld.

In MSconfig heb ik al 3 dingen van Norton uitgeschakeld, hierna is het probleem opgelost, maar start Norton dus ook niet meer op.

Heeft iemand anders dit ook al eens gehad en wat was hier dan de oplossing voor?? Ik heb Norton al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar dit was dus ook niet de oplossing...

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Zelfde probleeem bij een kennis van me. Iemand al een oplossing gevonden???

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17912

ik neem aan dat je met norton2003 die virusscanner van hen bedoelt...toch???

Het antwoordt dat ik eens van Norton kreeg toen ik problemen had met de 2002 versie op een w95 en w98 bak, was ongeveer als volgt "Meneer, deze producten worden eigenlijk nier meer gemaakt met ondersteuning van ons, u kunt beter upgraden naar windows2000 of naar windows XP "

Maar als het goed is kun je bij het pakket in een preferences menu uitschakelen dat hij geen connectie met het internet mag maken (zoals je ook in je dial up connectie kan aanvinken)
Check daar eens, want doordat je in de msconfig bezig bent gegaan, heb je een paar startfiles gedelete.

(mijn persoonlijke mening is eigenlijk dat je gewoon dat norton spul er af moet halen en vervangen door een ander pakketje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Opgelost door IE6 te installeren. Symantec is blijkbaar 'vergeten' dat er nog andere versies van IE zijn dan 6. :(

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs