Hallo ik ben nog een redelijke noob maar heb windowmaker-0.80.2 gecompiled op redhat 8.0 het compilen ging goed als ik nu windowmaker wil starten krijg ik deze fout melding wmaker: error while loading shared libraries: libwraster.so.2: cannot open share Al vast bednkt
Wat heb je zelf al geprobeerd? Bestaat libwraster.so.2?
offtopic:
En het is misschien een idee om wat lege regels te gebruiken, en om die ene zin om te zetten in een paar kortere, dit om je post wat leesbaarder te maken.
En het is misschien een idee om wat lege regels te gebruiken, en om die ene zin om te zetten in een paar kortere, dit om je post wat leesbaarder te maken.
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
Verwijderd
Waarom gebruik je de bij RedHat meegeleverde versie niet ? 0.80-1 zit er standaard bij en is te installeren via je package manager.
Wat heb je zelf ondernomen om het probleem opgelost te krijgen ? We verwachten in NOS dat je eerst zelf probeert (inclusief zoeken op Internet) en als het dan niet lukt kun je dat eens melden in een topic waarin je vertelt wat je hebt gedaan en wat het resultaat was. Daarom zet ik deze op slot.
Lees de volgende draad ook eens door:
[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Wat heb je zelf ondernomen om het probleem opgelost te krijgen ? We verwachten in NOS dat je eerst zelf probeert (inclusief zoeken op Internet) en als het dan niet lukt kun je dat eens melden in een topic waarin je vertelt wat je hebt gedaan en wat het resultaat was. Daarom zet ik deze op slot.
Lees de volgende draad ook eens door:
[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Dit topic is gesloten.
![]()