PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
fsb heel voorzichtig opschroeven etc..
[ Voor 13% gewijzigd door _MaLa_ op 03-12-2002 16:38 ]
(kon 't niet laten)
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Die processors zijn bedoeld om hem op zijn standaard snelheid te laten draaien, en daar moet je maar genoegen mee nemen.
Je bent een tweaker of je bent het nietnnk schreef op 03 december 2002 @ 18:14:
Ik snap nooit van die mensen die komen klagen dat hun processor niet verder overgelockt wil.
Die processors zijn bedoeld om hem op zijn standaard snelheid te laten draaien, en daar moet je maar genoegen mee nemen.
Verwijderd
(niet unlocked btw)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 18:24 ]
Dat heeft daar toch helemaal niets mee te maken?
Ik wil natuurlijk ook mijn pc zo snel mogelijk laten lopen, maar klagen omdat hij niet sneller wil dan de standaard snelheid is een beetje overdreven vind ik.
Advies vragen van wat kan ik nog proberen etc. lijkt me niet echt een probleem imo.nnk schreef op 03 december 2002 @ 19:15:
[...]
Ik wil natuurlijk ook mijn pc zo snel mogelijk laten lopen, maar klagen omdat hij niet sneller wil dan de standaard snelheid is een beetje overdreven vind ik.
Verwijderd
voor het geval het je nog niet opgevallen was:nnk schreef op 03 december 2002 @ 19:15:
[...]
' Die-Hard Overclocking & Cooling ' heet deze sectie van GoT, ik denk dat jij op het verkeerde knopje hebt gedrukt, zon post hoort gewoon niet thuis in deze sectie, hier doen we er ALLES aan om je pctjuh zo snel en ver mogelijk oc'ed te laten draaien.
Kijk voortaan ff waar ze zoiets post
[ontopic]
Bios flashen OF op je mobo koekeloeren naar evt fsb opschroef opties --> neem aan dat je daar al naar hebt gekeken, maar ok. Check je mobo boekje desnoods, misschien vind je daar nog iets nuttigs in
[/ontopic]
Dit topic is gesloten.
![]()