Toon posts:

Friaco 100 uur abbonement

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw abonnement
2002-11-29Bericht
18:00 FRIACO komt met lang verwacht abonnement.

100 uur, dagelijks tot 18.00 en vanaf 23.00 uur voor 48,95 EURO ! (incl. BTW)

Met ingang van heden kunt u zich aanmelden voor een 100 UrenNet abonnement, dat u dagelijks (ook op zaterdag en zondag) tot 18.00 uur en vanaf 23.00 uur voor € 48,95,= incl BTW per maand toegang verschaft tot Internet. Internetten tussen 18:00 en 23:00 kost € 0,05 per minuut en € 0,05 per inlog. Nadat u uw 100 uur verbruikt heeft, kost internetten u € 0,05 per minuut en € 0,05 per inlog. U dient zelf uw 100 uur bij te houden. Het 100UurNet bevindt zich nog in een testfase en is derhalve beperkt beschikbaar. Dus OP=OP

Een ideaal pakket voor mensen die onregelmatig werken of in een volcontinue dienst zitten. Ook voor klein zakelijk een ideale oplossing.

Indien u deze 100 uur tijdens de piektijden zou gebruiken en een internetsessie gemiddeld 30 minuten duurt, bespaart u maarliefst 72%!

Hoe kunt u zich snel inschrijven en misschien direct een 100UrenNet verkrijgen? Exclusief via www.internetten.nl

Al mensen die zich hebben ingeschreven zie het nut niet echt van in, Bij ontel kan je voor 1,05 meer altijd inbellen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 09:04

Arno

PF5A

* Arno vindt dit als spam klinken

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Traag schreef op 03 December 2002 @ 16:21:
* Attilla vindt dit als spam klinken
* Attilla vind van niet. :P

Friaco is best bekend in "Flat-fee land", dus dit is een mooie melding voor mensen die nog niet de mogelijkheid hebben tot een breedband verbinding, cq een verbinding met vaste kosten per maand.

Daar bij moet ik wel vermelden dat ik het persoonlijk een duur abbo vind, voor de service die ze bieden (de 100 uur dus)

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-07 00:54
ik doe niet meer aan *flame* friaco.. sinds ze er de vorige keer zo maar mee gekapt zijn wegens *onvoorzien, yeah right!* veelvuldig gebruik van dataresources (FUP)... gebruik de search, als je meer over de (on)betrouwbaarheid van ze ter weten wilt komen..

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 22:25
jazz schreef op 03 December 2002 @ 18:37:
ik doe niet meer aan *flame* friaco.. sinds ze er de vorige keer zo maar mee gekapt zijn wegens *onvoorzien, yeah right!* veelvuldig gebruik van dataresources (FUP)... gebruik de search, als je meer over de (on)betrouwbaarheid van ze ter weten wilt komen..
Ik ben een tevreden gebruiker van friaco thuisnet >:) >:) _/-\o_

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ze hebben sinds kort (poosje) alweer ook de thuisnet abo weer lopen, alleen nu moet je ook iemand kunnen fixen die een zakenabo neemt.
Dat zal wat lastiger zijn.
Is wel 'maar' €50 per maand. 't blijft duur via analoog/isdn.

Heb tot vorige week goeie ervaringen met Friaco gehad (thuisnet abo).
Maar wel blij dat het nu ADSL is wat er aan mijn pctje hangt :P

• certefied
Vae Victis schreef op 03 december 2002 @ 18:53:
Ze hebben sinds kort (poosje) alweer ook de thuisnet abo weer lopen, alleen nu moet je ook iemand kunnen fixen die een zakenabo neemt.
Dat zal wat lastiger zijn.
Is wel 'maar' €50 per maand. 't blijft duur via analoog/isdn.

Heb tot vorige week goeie ervaringen met Friaco gehad (thuisnet abo).
Maar wel blij dat het nu ADSL is wat er aan mijn pctje hangt :P
03-12-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.

Ik heb de opzeg brief voor friaco net getikt :9~ >:)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

certefied schreef op 03 December 2002 @ 19:19:
[...]

03-12-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.

Ik heb de opzeg brief voor friaco net getikt :9~ >:)
Je kunt dat ook via mail opzeggen, scheelt weer een postzegel ;)

Wat wel heel erg toevallig was dat de opzegdatum die ik opgegeven had voor Friaco, precies aansloot op de dag dat ik ADSL kreeg.
Afgelopen zaterdag. Dat heet goeie planning :P

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 13:35
Ik KOTS echt op friaco stelletjes naarnekken daar. met hun mooie praatjes... afzetters zijn er en ik trap er niet nog een keer in. Onetelnet owned!

Verwijderd

superweb rules, 40% korting voor een klein prijsje ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57

Doe ff normaal zeg. Je mag best zeggen wat je van een bepaalde ISP vind, maar dan wel goed ondebouwd. Dit slaat echt nergens op.

• jazz
certefied schreef op 03 December 2002 @ 18:49:
[...]

Ik ben een tevreden gebruiker van friaco thuisnet >:) >:) _/-\o_
>:) ìk ben nu een tevreden ADSL gebruiker >:)

Verwijderd

Topicstarter
Tja hier nog geen adsl maar denk dta ik onetel neem dit vink niks kan je niet eens zelf bepalen wanneer je wilt inbellen.

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
€ 48 is duurder dan mijn heerlijk snelle @home abbo.... Flatfree is nog steeds niet echt goedkoop. Ook omdat je hier weer vast zit aan bepaalde uren.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 20:06:
superweb rules, 40% korting voor een klein prijsje ;)
Ben ik niet helemaal met je eens aangezien een KPN piekuur €1,68 kost en dat dus met 40 procent korting zit op € 1,01 per piekuur.
OneTel kan het bieden voor € 0,50 per uur overdag als je de grotere abbo's neemt.
In het weekend en s'nachts is het wel goedkoper ja.
Ben echter blij dat ik op derde kerstdag "met dat snelle KPNsysteem >:) "kan gaan netten..... :7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 13:29 ]

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 12:38

Len

Leeg

Ben ik niet helemaal met je eens aangezien een KPN piekuur €1,68 kost en dat dus met 40 procent korting zit op € 1,01 per piekuur.
OneTel kan het bieden voor € 0,50 per uur overdag als je de grotere abbo's neemt.
In het weekend en s'nachts is het wel goedkoper ja.
ff een vergelijking:

Het standaard 067 tarief (KPN InternetDirect):

Standaard 1,51 euro
Dal 0,81 euro
Nacht/weekend 0,54 euro
(per uur)

Superweb komt met hun 40% abo uit op:
Standaard 1,01 euro
Dal 0,54 euro
Nacht/weekend 0,39 euro
(ook per uur en let op! er zit hier natuurlijk een abo bij!)

En even ter vergelijking:

KPN belplus + voordeel nummer:
Standaard 1,51 euro
Dal 0,67 euro
Nacht/weekend 0,54 euro

Free Tibet

Verwijderd

Topicstarter
Je kan geen voordeel nummers gebruiken met 0676 i'net nummers ! Conclusie Friaco is goedkoop maar !! Voor een Onetel betaal je 1 euro meer en kan je inbellen wanner je wil en Friaco niet ! Dus denk dat je dan beter voor die ene 1 euro meer Onetel kan nemen.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:24

FreakNL

Well do ya punk?

Maanden lopen kloten met Hometime en Friaco. Blij dat er nu eindelijk Chello is in dit gat....

Ok Chello heeft zijn "flaws" maar het is altijd beter dan 56k :)

• jazz
heb nadat FRIACO er mee kapte ook nog een tijd OneTelNet gehad. :) super man, no probs, voor 50 euro krijg je 100 uur, of voor iets van 250 euro unlimited online :)
maarja, het blijft natuurlijk altijd isdn he... *sigh*

* jazz is maar wat blij nu ie sinds twee weken adsl heeft

• laurens0619
  • Laatst online: 12:59
ik heb ook friaco gehad maar zou het nu echt niet meer nemen. vertrouw het niet.

ogja kheb tog kabel nu :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

laurens0619 schreef op 06 December 2002 @ 11:47:
ik heb ook friaco gehad maar zou het nu echt niet meer nemen. vertrouw het niet.

ogja kheb tog kabel nu :)
Friaco zuigt echt

ze kunnen me wat ik ging nog eerder voor onetel

maar ik heb nu kabel _/-\o_

Verwijderd

IzoOoo schreef op 03 December 2002 @ 19:53:
Ik KOTS echt op friaco stelletjes naarnekken daar. met hun mooie praatjes... afzetters zijn er en ik trap er niet nog een keer in. Onetelnet owned!
blabla

onetelnet is wat dit betreft 2x in het nadeel:
1) onetelnet is hier DUURDER als friaco
2) je kan deze in de spitsuren gebruiken

Komt bij dat sinds 2 maanden die ping van onetel zoooooooo ongelooflijk hoog is s'avonds... als ik weer eens wat aan het gamen ben zit ik met dat klote onetel op ping 100-120 terwijl ik met een willekeurige andere isp ping 40-50 heb

sorry hoor maar onetel is qua beloofde verbinding niet eerlijk... meer gebruikers = drukker dus dan moeten ze ook maar meer lijnen dumpen zodat het dataverkeer wat meer verdeelt word en je gewoon een normale ping/verbinding hebt die je met een andere isp ook hebt

als ze het met dit aantal lijntjes blijven doen en de abonnees stijgen dan krijgen we over 2 maanden dat je niet eens meer onder ping150 komt.. nou lekker

Verwijderd

Tsja ik vind het vrij prijzig, met kabel ben je voor minder geld de hele maand online ;)

Verwijderd

Hahaha bij onetel mag je ook tussen 18:00 uur en 23:00 uur
En de ping was hier altijd goed
Wil je lekker s'avonds op internet dan mag het niet van friaco (das lekker)
Nee ontel is toch een stuk beter
En onetel kick je niet zomaar en friaco wel
Het zal wel weer tijdelijk zijn bij friaco (wat is het toch een k.. bedrijf)

• certefied
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 16:42:

Hahaha bij onetel mag je ook tussen 18:00 uur en 23:00 uur
En de ping was hier altijd goed
Wil je lekker s'avonds op internet dan mag het niet van friaco (das lekker)
Nee ontel is toch een stuk beter
En onetel kick je niet zomaar en friaco wel
Het zal wel weer tijdelijk zijn bij friaco (wat is het toch een k.. bedrijf)
Ze kicken je niet zomaar.
Je was gewoon te laat met het aanmelden.
O-) :+

eachte heer

Hierbij bevestigen wij dat uw schrijven van 3 december 2002 in goede orde is ontvangen. Op uw verzoek zullen wij u afsluiten van onze internetdienst per 31 december 2002. wij zullen een eindafrekening voor u opmaken. Mocht er een positief saldo ontstaan, dan zullen wij u het tegoed terugstorten. Wij hopen u voldoende op de hoogte gebracht te hebben. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken op 0900-1599.

Met vriendelijke groet,
FRIACO SUPPORT

Marina Lutam.

Kijk een dag na het opsturen van mijn opzeg brief had ik al een mailtje van friaco.
Kunnen veel isp's nog wat van leren.

[ Voor 34% gewijzigd door certefied op 07-12-2002 20:56 ]

Pagina: 1