Toon posts:

[Pollscript] Mogelijk in JavaScript?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey :)

Voor m'n website wil ik graag een poll maken, nu is dit vrij eenvoudig dacht ik en dat is ook zo, als je tenminste gebruik wilt maken van de gratis aanbieders. Dat wil ik niet i.v.m. 'lidmaatschappen' die je dan moet hebben en vervolgens de ladingen spam. Bovendien kan je ze niet naar je eigen design customizen.

Het is ook simpel als je PHP/MySQL en ASP mogelijkheden hebt, maar die heb ik dus niet op m'n webspace (tenzij Chello nu wel PHP toelaat, maar daar kan ik via hun helpdesk ieg. niet achterkomen).

Kortom: is het mogelijk om een simpele poll in een taal als JavaScript (of anderszins) te maken? Zo ja, hoe? (Met simpel bedoel ik: geen IP-log toestanden of geavanceerde grafieken e.d.)

Na zoeken op o.a. hotscripts.com en dergelijke krijg ik louter PHP/MySQL en ASP spul en Flash biedt ook geen uitkomst (ook PHP/MySQL gebonden).

Wie weet een oplossing? Bij voorbaat dank :)

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

JavaScript is clientside. Dan kan je dus nooit de resultaten opslaan. Ik ben bang dat het toch iets van PHP wordt.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

neej het kan niet,
en al zou het kunnen moet je nog bij de buren zijn (/13)
lees de quickstart eens door.....

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Het kan dus niet in JS, en JS hoort niet thuis in P&W, maar in W&G.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.