Toon posts:

[New World order] Vreselijk hoge systeem eisen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist de beta MP test gedownload van new world order. Wat bleek? Ik kon hem niet lekker spelen, het spel is gewoon te zwaar voor mijn systeem. Nu heb ik een 'redelijk' goed systeem namenlijk:

-AMD athlon xp 1800+
-geforce ti4200 64 mb
-256 pc2700 DDR ram
Minimum:
Pentium 600 Mhz processor or equivalent
Microsoft Windows 98, ME, 2000 or XP
256 Mb internal memory
32 Mb memory AGP 3D video card
750 Mb free space on hard drive
DirectX compliant sound card
DirectX version 8.2. or later
Latest available drivers for video- and sound card

Recommended:
Pentium3 1.4 Ghz processor or Athlon 1.4 Ghz processor or equivalent
Microsoft Windows 98, ME, 2000 or XP
512 Mb internal memory
128 Mb memory AGP 3D video card with full DirectX 8 support
750 Mb free space on hard drive
DirectX compliant, 3D enabled sound card
DirectX version 8.2. or later
Latest available drivers for video- and sound card
Zelfs met de texture settings op zijn laagst wil hij nog aardig haperen. Het werd al wel wat beter met directx 8.2 maar nog niet goed speelbaar.

Ik vind het echt belachelijk hoge systeem eisen :(

Het spel lijkt me trouwens super tof, ziet er mooi uit en de gameplay is zo op het eerste gezicht ook goed. Jammer dat ik het niet soepel kan spelen. Mischien heeft iemand nog tips?

Links:

MP beta

Directx 8.2

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 15:32 ]

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
512mb is verplicht om hem een beetje redelijk te kunnen spelen. Toen ik nog 256mb had was ie constant aan het laden.

Verwijderd

Topicstarter
kNarf schreef op 03 December 2002 @ 15:33:
512mb is verplicht om hem een beetje redelijk te kunnen spelen. Toen ik nog 256mb had was ie constant aan het laden.
Bah, kost me weer een euro of 90. Denk niet dat ik er dat voor over heb. Wat vind je verder van het spel?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:49
beta staat er ook bekend om dat hij heel erg lagt
is niet voor niets de beta

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
STIMPPYYY schreef op 03 December 2002 @ 15:46:
beta staat er ook bekend om dat hij heel erg lagt
is niet voor niets de beta
Ah, er staat vast nog allemaal debug code in.

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Topicstarter
Hmm hoe zit het dan met de hele versie?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja...256MB is gewoon erg weinig tegenwoordig. Kvind de eisen niet eens zo gek hoog eerlijk gezegd.

Verwijderd

Topicstarter
Aikon schreef op 03 December 2002 @ 15:58:
Tja...256MB is gewoon erg weinig tegenwoordig. Kvind de eisen niet eens zo gek hoog eerlijk gezegd.
Ik vind het wel hoog, ik heb mijn nieuw systeem nu ongeveer 5 maanden en kan nu al deze game niet meer spelen. Ja ok, het kan wel maar ik ben niet zo rijk om steeds te upgraden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 16:07 ]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:49
btw the egine waarop het spel gemaakt is is in de beta erg onstabiel
zal wel in de hele versie gefixt zijn :)

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

De hele versie zuigt noten hoor ik.
Ik wou hem bijna kopen maar in het grote topic voor nwo werd het STERK afgeraden door de andere gamers.
Die hadden hem van de warezboer.
Ik wou hem bijna kopen,maar dat was niet de 49 euro waard dus volgens de andere gamers.

Zou eigelijk toch de full version willen testen.

Thy will see the light...

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik vind het spel na de 2 patches geinstalleerd te hebben wel ok...
het is tenminste realistisch (als een tegenstander je een keer goed raakt ben je ook meteen dood) , je loopt niet als een soort rambo hele legers neer te maaien, maar elke tegenstander is weer een uitdaging op zich. Er zijn ook geen objectives zoals in mohaa, rtcw, nightfire etc. waardoor het spel niet zo verschrikkelijk lineair is. Het ziet er ook nog eens goed uit (vooral de schaduwen) Nadelen zijn dat je nog steeds een erg krachtige pc nodig hebt en dat je niet kunt saven.

Verwijderd

Ik heb de full versie gespeeld, op mijn xp1600+ met 512MB DDR en GF TI200 maar ik vind het beeld nogal schokkerig. Geen NWO voor mij dus.

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
NWO schijnt ook een voorkeur te hebben voor ATi Radeon8500 en hoger kaarten. De makers waren vooral gecharmeerd van de PS1.4 en TruForm mogelijkheden van de ATi-kaarten.

http://www.ati.com/playati/gamemaker/nwo/index.html

Heeft iemand met een ATi kaart ervaring met de game? Het leek mij namelijk ook wel interessant, maar als ik al die negatieve reacties zo lees dan denk ik... laat maar zitten... :{

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

Ik heb ook de hele versie en een Athlon XP 1500+, 768 DDR en een ATI 8500 maar haperd bij mij ook nog. Single player is zo goed als niet te doen, zodra er mannetjes in beeld komen en beginnen te schieten gaat ie lekker haperen en multiplayer is daarintegen wel weer redelijk te spelen maar er zitten gewoon nog teveel bugs in om het lekker te kunnen spelen, je bent langer bezig met klooien dan met schieten op je enemy's :(

Afw8en op weer een nieuwe patch dus

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

ik heb een p3 500 en daar hapert hij redelijk op kan hem wel spelen maar zodra er baddys komen gaat het haperen beginnen :( dus maakt niet uit wat voor sys je hebt :P

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
zie de aanbevolen systeem eisen tegenwoordig maar voor de absolute minimum eisen

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08-2025
Op zich is het best een aardige game, maar hij is gewoon nog niet af. Misschien dat ze over een jaar alle bugs eruit hebben, dan is het een game die kunt kopen. Maar tegen die tijd ligt ie allang bij V&D op de tafel van 5 euro...

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:06
CJ schreef op 03 december 2002 @ 16:59:
Heeft iemand met een ATi kaart ervaring met de game? Het leek mij namelijk ook wel interessant, maar als ik al die negatieve reacties zo lees dan denk ik... laat maar zitten... :{
Ik heb NWO op de dag van release gekocht. Volg het spel dan ook al een jaar en was al overtuigd van de kwaliteiten van het spel.

Anyway, ik speel NWO met een Radeon 9700 Pro en ik kan alle grafische opties op maximaal zetten en dan ziet het er erg goed uit vind ik! Ga binnenkort upgraden naar een XP2000+ CPU ter vervanging van m'n T-bird 1200 en ik verwacht dan soepel op 1600x1200 te kunnen spelen.

Verder vind ik NWO echt fantastisch, hoewel er nog wel wat bugjes inzitten, maar die gaan wel gefixed worden. En de gameplay is heel heftig! Heb het gisteravond nog online gespeeld en vet heftige situatie meegemaakt.... Op een gegeven moment waren al m'n teammaten al dood en van de tegenpartij was er ook nog 1 over. Opeens zag ik hem op een houten vloertje van een stellage op een 1ste verdieping zitten. Hij zag mij ook en probeerde op mij te schieten, maar ik dook onder de vloer waar hij stond. Hij probeerde mij door het hout neer te schieten wat niet lukte, maar ik zag de exit-gaten van zijn kogels in het plafond en wist dus waar hij stond. Vervolgens kon ik hem dwars door de houten vloer neerratelen met mijn Kalashnikov! Wat een kick geeft dat! Net als in een film met Bruce Willis bv!

Verder zijn de ontwikkelaars (Termite) erg toegewijd aan hun spel en laten het niet na 2 patches zitten. Ze willen de mod-community ook aktief gaan ondersteunen en is er met de DVA-engine van NWO veel meer mogelijk dan wat veel mensen weten. Volgens ingewijden kan de DVA engine op een paar dingen na alles wat de Doom 3 engine ook kan! Wanneer echte goeie mappers hun creativiteit op NWO gaan botvieren, hou dan je hart maar vast! >:)

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ah okay. Da's mooi om te horen. Ik heb een XP2400+ met een Radeon9700Pro, dus zal-ie het ook wel redelijk doen met alle opties op max. >:)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Verwijderd

CJ schreef op 04 December 2002 @ 14:54:
Ah okay. Da's mooi om te horen. Ik heb een XP2400+ met een Radeon9700Pro, dus zal-ie het ook wel redelijk doen met alle opties op max. >:)
Geil sys heb je CJ :9 _/-\o_ ;)

Verwijderd

Topicstarter
Haay schreef op 04 December 2002 @ 13:29:
[...]

Ik heb NWO op de dag van release gekocht. Volg het spel dan ook al een jaar en was al overtuigd van de kwaliteiten van het spel.
>:)
Ik ga er denk ik toch maar wat ddr bijzetten als ik jouw verhaal zo eens lees :)

Verwijderd

Yup ik heb een XP2200 en een radeon 9700pro

maar geloof maar niet dat je soepel op 1600*1280 kan spelen :(
bij 1280*1024 houd het toch echt op maar dan wel met 4x AA en 16x Aniso :)

verder na de 1.2 patch zijn er al veel bugs uit maar toch blijft het een buggy spel :(
zeker een verbetering na de MP test maar niet super
Pagina: 1