Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
melden in Schop een Modje
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Niks.
Jij vind 't toch niet erg dat je zoon dat speelt
Dus boeie wat anderen ervan denken.
Jij vind 't toch niet erg dat je zoon dat speelt
Dus boeie wat anderen ervan denken.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Gewoon overheen lezen 
En indien je het als een flame ziet kun je altijd een SeM melding maken
En indien je het als een flame ziet kun je altijd een SeM melding maken
ok. Thnx allemaal. Ik denk niet dat het de moeite waard is om te melden in SeM.
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Als je je geraakt voelt, kan je je afvragen WAT er in jou geraakt wordt. Een aanraking, als goed of slecht ervaren, is altijd een geschenk. Behandel het ook zo.
Dit is iets wat ik niet kan volgen....-Moondust- schreef op 03 December 2002 @ 23:54:
Als je je geraakt voelt, kan je je afvragen WAT er in jou geraakt wordt. Een aanraking, als goed of slecht ervaren, is altijd een geschenk. Behandel het ook zo.
Ik meen te moeten begrijpen dat je zegt dat -welke 'aanraking' van je gevoel dan ook met open armen ontvangen moet worden-
Een tijd geleden was er een user die meende een opmerking te moeten plaatsen in de Huiskamer naar aanleiding van een topic van mij. Een opmerking die als directe flame opgevat kon worden.
Ik heb er in dat topic helemaal NIET op gereageerd (hoewel ik hem alle hoeken van GoT zou willen laten zien); ik beschouwde dat absoluut NIET als een gift.
Ook gemeld in [SM]. En daar is toen vrij fors op gereageerd (gelukkig)
Als je je elke keer zorgen zou moeten maken wanneer iemand het universum of jou onrecht aandoet zou je je elke dag zorgen maken voor de rest van je leven.
Niet hip, dus niet doen. De meeste dingen zijn 't niet waard.
Niet hip, dus niet doen. De meeste dingen zijn 't niet waard.
|{ brrr }] |
in schop een modje posten als je vindt dat het een flame is, maar negeren is maar het beste.. Die
smiley is niet echt gezellig...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()