Het is bijna zover, 5 december is de nacht
. Waarschijnlijk gaan er ook veel modjes Sinterklaas vieren? (The_Will, IceStorm, LuNaTiC, HlpDsK etc). Dus, ik vraag me af: Blijven er modjes thuis om te modden? Of hoe is dat geregeld?
Denk dat je daar eerder op moet letten met oud en nieuw 
En voor de rest: Maak je maar geen zorgen
En voor de rest: Maak je maar geen zorgen
Verwijderd
Ik vier geen Sinterklaas 
Neeh, wij doen dat altijd met Kerstmis (sinterklaas vieren
) 
No worries. Het is vaak genoeg voorgekomen, dat er speciale gelegenheden zijn en toch alles op z'n pootjes terecht komt (denk aan crew-meetings, forum-meetings en andere feestdagen etc. )
Neeh, wij doen dat altijd met Kerstmis (sinterklaas vieren
No worries. Het is vaak genoeg voorgekomen, dat er speciale gelegenheden zijn en toch alles op z'n pootjes terecht komt (denk aan crew-meetings, forum-meetings en andere feestdagen etc. )
Ik wil anders wel temp GM worden die nacht
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ok
. En met Oud- en Nieuw jaar komt alles ook weer goed?
.
zelfs met meetings is modforce amper een probleem... zal allemaal wel loslopen.
En overdags ben ik er gewoon, 's-avonds moet er gewerkt worden. Verder doe ik niet aan Sinterklaas ofzo, maar ik vind dit een redelijk nutteloos topic
En overdags ben ik er gewoon, 's-avonds moet er gewerkt worden. Verder doe ik niet aan Sinterklaas ofzo, maar ik vind dit een redelijk nutteloos topic
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Er wordt gewoon in MED gepost dat elk stout usertje in de zak mee gaat 
Nah, alsof het gelijk een enorme troep wordt als er iets minder aanwezigheid is in sommige fora. De meeste users vieren namelijk ook sinterklaas
Nah, alsof het gelijk een enorme troep wordt als er iets minder aanwezigheid is in sommige fora. De meeste users vieren namelijk ook sinterklaas
Ik mag Ban-Piet spelen die avond, en met slotjes en OW's strooien
Phrear the roe van JaymzJaymz schreef op 03 december 2002 @ 15:07:
Ik mag Ban-Piet spelen die avond, en met slotjes en OW's strooien
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Lol, Jaymz de ban-piet 
Maar goed, weescht niet bevreesd, er zijn wel vaker momenten dat we "verminderd" anwezig zijn. Maar er zijn genoeg verslaafden is genoeg crew om een oogje in het zeil te houden. Maar dat wisten jullie al
Maar goed, weescht niet bevreesd, er zijn wel vaker momenten dat we "verminderd" anwezig zijn. Maar er zijn genoeg verslaafden is genoeg crew om een oogje in het zeil te houden. Maar dat wisten jullie al
TMF is gelukkig in handen van wat goede users 
En indien ze stout zijn krijgen ze met de roe
En indien ze stout zijn krijgen ze met de roe
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Sinterklaas? Die was toch onlangs afgetreden als MOD (als ik het goed heb onthouden), dus wat is het probleem?
Misschien een idee om enkele mods te laten modderen over een hele hoofdgroep voor de gevallen die overduidelijk zijn ? Bijvoorbeeld BalusC voor Harde Waren ofzo enz.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
ach ik denk niet dat het nodig is om een SintMod te hebben, maybe met Kerst of 1 jan, maar dan nog, als alle usertjes nu gewoon liev doen en zich aan de regels houden 
Nee serieus, ik denk dus echt niet dat verkeerde topic's lang open blijven, was dat tijdens de HCC wel dan? toen zaten er ook veel moderators @ hcc
Nee serieus, ik denk dus echt niet dat verkeerde topic's lang open blijven, was dat tijdens de HCC wel dan? toen zaten er ook veel moderators @ hcc
Veel modjes gaan nu gewoon met de laptop op schoot Sinterklaas vierenErkens schreef op 03 December 2002 @ 15:50:
ach ik denk niet dat het nodig is om een SintMod te hebben, maybe met Kerst of 1 jan, maar dan nog, als alle usertjes nu gewoon liev doen en zich aan de regels houden
The devil is in the details.
Lekker gezelligMaRc0 schreef op 03 december 2002 @ 15:53:
[...]
Veel modjes gaan nu gewoon met de laptop op schoot Sinterklaas vieren
Verwijderd
JT schreef op 03 december 2002 @ 15:46:
Misschien een idee om enkele mods te laten modderen over een hele hoofdgroep voor de gevallen die overduidelijk zijn ? Bijvoorbeeld BalusC voor Harde Waren ofzo enz.
Zoals gezegd, leert de ervaring dat het wel los zal lopen en mocht het nodig zijn, dan zullen dergelijke dingen ook echt wel uitgevoerd worden
Ja, alleen zullen jullie er ACHTERAF achterkomenVerwijderd schreef op 03 december 2002 @ 15:55:
[...]
Zoals gezegd, leert de ervaring dat het wel los zal lopen en mocht het nodig zijn, dan zullen dergelijke dingen ook echt wel uitgevoerd worden
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Gewoon alle stoute posts naar SM quoten, dan heeft een edit voordat een modje uit ge-Sint is ook geen zin
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 15:03:
Ik vier geen Sinterklaas
Neeh, wij doen dat altijd met Kerstmis (sinterklaas vieren)
Whehe .. crew- en forum-meetings vallen dus nu onder het kopje "Officiele erkende Feestdagen"
Zal het aan de baas doorgeven
Tijd voor een nieuwe sig..
"Hey, lees je gedicht eens voor..."MaRc0 schreef op 03 December 2002 @ 15:53:
[...]
Veel modjes gaan nu gewoon met de laptop op schoot Sinterklaas vieren
"Wacht even, eventjes een slotje hangen en een OW geven."
Kerst en Oud en Nieuw zijn ook al vaker voorgekomen.JT schreef op 03 december 2002 @ 15:57:
[...]
Ja, alleen zullen jullie er ACHTERAF achterkomenEn voor sinterklaas idd niet echt nodig, maar bedoel meer voor kerst en oud&nieuw.
Ok, toen waren er 20000 users minder, maar toen was er ook minder mod-force.
Verwijderd
Koffie schreef op 03 december 2002 @ 15:59:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Whehe .. crew- en forum-meetings vallen dus nu onder het kopje "Officiele erkende Feestdagen"
Zal het aan de baas doorgeven
Ook maar eens voorleggen aan de baas
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:34
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
LOLRafe schreef op 03 December 2002 @ 16:00:
[...]
"Hey, lees je gedicht eens voor..."
"Wacht even, eventjes een slotje hangen en een OW geven."
* We Are Borg denkt dat het wel goed zal komen
Op 5 december warez posten @ huiskamer! |
Krijgen we nog een sinterklaas henk

Crew-meetings en andere feestdagen (
) zijn natuurlijk altijd een klein probleem voor zowel de nieuwsvoorziening op de FP als voor irritante userts alhier.. meestal regelen dat soort dingen zich echter vanzelf en heft het probleem zich gedeeltelijk op: er is minder crew, maar er zijn ook minder bezoekers.
Ik zou me er niet druk over maken als ik jou was.. je merkt het gauw genoeg als GoT plat ligt, en als dat gebeurt vindt er ongetwijfeld een evaluatie plaats waarbij de zak van sinterklaas zeker niet zal ontbreken
.
-->
Ik zou me er niet druk over maken als ik jou was.. je merkt het gauw genoeg als GoT plat ligt, en als dat gebeurt vindt er ongetwijfeld een evaluatie plaats waarbij de zak van sinterklaas zeker niet zal ontbreken
<!-- Als je echt warez en pr0n wil posten doe je dat natuurlijk zo, amateur...
Wie is er nu amateur met zijn GEEN html rechtenKjev schreef op 03 december 2002 @ 16:52:
<!-- Als je echt warez en pr0n wil posten doe je dat natuurlijk zo, amateur...-->
Jeremy Clarkson
<!-- wat nou warez?? -->

Doet iets met Cloud (MS/IBM)
D2k, zeker weer nix te doen @ work
Jeremy Clarkson
Ach ja, niet geschoten is altijd mis he
Ecodan warmtepomp
hang brak thuis

ziek aan het worden en moet leren
<!-- Hoezo geen HTML rechten? Ik was gewoon wat minder subtiel aan het zijn zodat iedereen m'n domme grapje zou snappen
<!-- Hee D2k, heb jij misschien een iso'tje voor me van Debian?

Hmm sux

Beterschap en tot vanavond
Jeremy Clarkson
<!-- ruilen tegen een RedHat iso??Kjev schreef op 03 december 2002 @ 16:57:
<!-- Hoezo geen HTML rechten? Ik was gewoon wat minder subtiel aan het zijn zodat iedereen m'n domme grapje zou snappen-->
[...]
<!-- Hee D2k, heb jij misschien een iso'tje voor me van Debian?-->

- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:34
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ik mis html rechten, dus je moet watKjev schreef op 03 December 2002 @ 16:52:
Crew-meetings en andere feestdagen () zijn natuurlijk altijd een klein probleem voor zowel de nieuwsvoorziening op de FP als voor irritante userts alhier.. meestal regelen dat soort dingen zich echter vanzelf en heft het probleem zich gedeeltelijk op: er is minder crew, maar er zijn ook minder bezoekers.
Ik zou me er niet druk over maken als ik jou was.. je merkt het gauw genoeg als GoT plat ligt, en als dat gebeurt vindt er ongetwijfeld een evaluatie plaats waarbij de zak van sinterklaas zeker niet zal ontbreken.
[...]
<!-- Als je echt warez en pr0n wil posten doe je dat natuurlijk zo, amateur...-->
<!-- Hmm.. als jij de nieuwste Tuxracer ff voor me kan fikken -->

Zo zie je maar mensen, de crew is de enige die ongestraft warez uit kan wisselen - ook tijdens sinterklaas en kerst
[ Voor 6% gewijzigd door Kjev op 03-12-2002 17:01 ]
Ach, ik krijg toch geen nieuwe games met Sinterklaas dus ik ben er ook gewoon hoor ;+
tnx en denkk het niet
lekker onder de wol
Tjsah, wees realistisch, wie wil jou nou zien met sint, het is een vrolijke gebeurtenis.IceStorm schreef op 03 December 2002 @ 17:01:
Ach, ik krijg toch geen nieuwe games met Sinterklaas dus ik ben er ook gewoon hoor ;+
Ecodan warmtepomp
JT schreef op 03 december 2002 @ 17:09:
Tjsah, wees realistisch, wie wil jou nou zien met sint, het is een vrolijke gebeurtenis.
Oh en ik ben gvd niet vrolijk dan he?
Nee, jij bent het einde van de wereld, en ik kan het weten. Dat gevoel krijg ik al als ik je posts lees
Ecodan warmtepomp
JT schreef op 03 December 2002 @ 17:32:
Nee, jij bent het einde van de wereld, en ik kan het weten. Dat gevoel krijg ik al als ik je posts lees
Oei
Nog een reden waarom ik het kan weten:

Als er hier nog Photoshoopers zijn die die vervelende randjes voor me weg kunnen halen van het origineel, graag
[ Voor 20% gewijzigd door JT op 03-12-2002 18:19 ]
Ecodan warmtepomp
Switch schreef op 03 December 2002 @ 15:01:
Het is bijna zover, 5 december is de nacht. Waarschijnlijk gaan er ook veel modjes Sinterklaas vieren? (The_Will, IceStorm, LuNaTiC, HlpDsK etc). Dus, ik vraag me af: Blijven er modjes thuis om te modden? Of hoe is dat geregeld?
Ik ben er gewoon hoor
There is no magic.
Verwijderd
Als je niet erg vind hou ikJT schreef op 03 December 2002 @ 15:46:
Verwijderd
Alleen al de suggestie dat mods een sociale life zouden mogen hebben... 
Disclaimer:
/me heeft koorts
Disclaimer:
/me heeft koorts
Ja, jezelf voor jezelf, Balus hoort hierVerwijderd schreef op 03 December 2002 @ 20:57:
[...]
Als je niet erg vind hou ikBalusC
5 december voor mezelf! ( dat is een van de weinige keren dat ik daarvoor een goede smoes heb om hem achter die pc vandaan te houden!
Ecodan warmtepomp
Nee. Heb je even pech
FYI: overdag ben ik aanwezig, maar 's avonds zeker niet. Dan hebben Lientje en ik tijd voor ons tweeën
[ Voor 26% gewijzigd door BalusC op 03-12-2002 21:22 ]
Hmm. Dan moet ik even met Floris pratenBalusC schreef op 03 december 2002 @ 21:21:
[...]
Nee. Heb je even pech
FYI: overdag ben ik aanwezig, maar 's avonds zeker niet. Dan hebben Lientje en ik tijd voor ons tweeën
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
BalusC schreef op 03 december 2002 @ 21:21:
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 21:18:
Alleen al de suggestie dat mods een sociale life zouden mogen hebben...

Verwijderd
Hier stond iets heel doms...BalusC schreef op 03 december 2002 @ 21:21:
[...]
Nee. Heb je even pech

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 09:52 ]
Dan heeft Balus het niet goed getroffen

Ecodan warmtepomp
Sinterklaas kan lang niet zo erg zijn als de HCC dagen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
De FP gaat gewoon down en op de servers die daarvoor worden gebruikt gaat de HlpDsk-bot op 100% 
ZO moeilijk is het allemaal ook niet hoor

ZO moeilijk is het allemaal ook niet hoor
Ik ben gewoon aanwezig morgen avond, dus er wordt wel gemod op 5 december!
Bij deze krijg je een Officiële Waarschuwing wegens flamen
[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 04-12-2002 09:56 ]
Woei, wat stoer.. denk je niet dat het meer indruk maakt als je een ander kleurtje gebruikt?BalusC schreef op 04 december 2002 @ 09:55:Bij deze krijg je een Officiële Waarschuwing wegens flamen
Alsof jij ooit indruk zal maken op mijKjev schreef op 04 december 2002 @ 10:12:
[...]
Woei, wat stoer.. denk je niet dat het meer indruk maakt als je een <b><font color="#FF66CC">ander kleurtje</font></b> gebruikt?
Ecodan warmtepomp
Think be4 you talk
Ecodan warmtepomp
* Vaudtje zit nu de hele tijd Mod-posts te quoten op zoek naar spannende linxKjev schreef op 03 December 2002 @ 17:01:
[...]
<!-- Hmm.. als jij de nieuwste Tuxracer ff voor me kan fikken -->
Zo zie je maar mensen, de crew is de enige die ongestraft warez uit kan wisselen - ook tijdens sinterklaas en kerst.
In deeze zin staan drie fauten
Pagina: 1