[winXP] gebruikers clonen

Pagina: 1
Acties:

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
hoe kan ik een windowsXP, gebruikers aanmaken.. met dezelfde instellingen als mezelf.

Dus dezelfde layout, dezelfde achtergrond, dezelfde beveiligingen..
dat ik achteraf maar slechts 1 of 2 eigenschapjes moet veranderen...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:41

Arno

PF5A

de inhoud van C:\Documents and Settings\Template naar C:\Documents and Settings\Nieuw kopieren.

Dit kan alleen NIET met Windows verkenner, maar via eigenschappen voor deze computer en dan optie profiles.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
ahzo, merci..

'kzal het eens proberen

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Traag schreef op 03 December 2002 @ 15:02:
de inhoud van C:\Documents and Settings\Template naar C:\Documents and Settings\Nieuw kopieren.

Dit kan alleen NIET met Windows verkenner, maar via eigenschappen voor deze computer en dan optie profiles.
huh? eigenschappen voor deze comp is toch Systeemeigenschappen? Daar kan ik de optie "profiles" dus niet vinden.. ben ook wel benieuwd namelijk

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• dust | zone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03 13:34

dust | zone

don't ask...

huh? eigenschappen voor deze comp is toch Systeemeigenschappen? Daar kan ik de optie "profiles" dus niet vinden.. ben ook wel benieuwd namelijk
Bij de eigenschappen van de computer moet je naar het juiste tabblad gaan ( in NT4 heet dit Gebruikersprofielen, ik heb helaas even geen 2000-machine bij de hand ).

[ Voor 3% gewijzigd door dust | zone op 03-12-2002 16:04 . Reden: typo : "heb" toegevoegd ]

Asus A7V266 | AMD Dondervogel 1400 | >200 GB aan schijfjes

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Wat wel kan is dus een nieuwe gebruiker aanmaken (als admin natuurlijk :P) en dan afmelden.
Jij aanmelden, kopieren van jouw map (C:\Document and Settings\Jouw user) naar de map van zijn user en dan weer als hem aanmelden.

Heb het zelf nooit geprobeerd, maar als het niet werkt, delete je de nieuwe gebruiker toch gewoon ;)

Omelette du fromage!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

kptelmo schreef op 03 December 2002 @ 16:03:
[...]

Bij de eigenschappen van de computer moet je naar het juiste tabblad gaan ( in NT4 heet dit Gebruikersprofielen, ik heb helaas even geen 2000-machine bij de hand ).
In 2000 heet t ook gebruikersprofielen ;)

Ik heb geen XP machine bij de hand, maar dat zelf wel hetzelfde zijn als 2k denk ik....

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

Wat ik sowieso zou doen is je eigen gebruiksaccount kopieren in de usermanager. Dan weet je zeker dat de rechten iig hetzelfde zijn. Verder zoals hierboven beschreven...

| Specs Aurora24 | My music |

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
het werkt goed ja..

alleen mag je niet ingelogd zijn als die bepaalde gebruiker.
en mogen zijn bestanden niet afgeschermd zijn voor de andere gebruikers. Anders ga je een foutmelding krijgen.

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 13:10
Waarom allemaal zo moeilijk doen je kunt toch ook gewoon de "wizard bestanden en INSTELLINGEN overzetten" gebruiken. Kun je ook nog precies aangeven welke instellingen hij wel en niet mag meenemen.
Pagina: 1