Toon posts:

Zoek universele externe SMTP server

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heee jongens!!! (okéeee... en meisjes, hoewel ik betwijfel of het er veel zijn)
ik heb een netwerk probleem, dat te maken heeft met internet... whatever, ik zoek een smtp server om m'n mail te versturen voor elk adres... dus ik wil mail kunnen versturen voor pietje@domein.nl, maar ook voor sinter@klaas.nl... heeeeeel veel servers geven dan de melding 'relay denied', ik moet er een hebben die dus antwoord 'relay accepted' ofzo ;-) alvast bedankt...

Verwijderd

Ik weet niet hoeveel tijd je hebt, maar zelf ff sendmail instaleren kan ook dan heb je dat probleem niet namelijk ;) verders zou ik weinig publieke smtp servers weten omdat zodra er 1 bekend is ie gelijk ge abused wordt door spammers, heeft je isp geen mailservert?

--Ray

Verwijderd

Topicstarter
M'n isp heeft wel een mailserver, maar dat is alleen voor m'n eigen mailadres... alles gaat hier via het interne netwerk, dus m'n pa kan geen mail verzenden, behalve als hij contact maakt met zijn eigen mailprovider, en dat is yahoo... maar aangezien ik niet meerdere smtp-servers kan opgeven in winroute, moet ik dus een universele hebben

Verwijderd

dan vrees ik toch dat je zelf aan de sendmail of iets dergelijks moet ;)

--Ray

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Correct me if I'm wrong, maar de mailservert van je provider zal ook wel de mailtjes van je pa accepteren, zolang je maar connect vanaf het netwerk van je ISP.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Ik heb ook een probleem :P

Mijn MDeamon wil soms geen mailtjes bezorgen bij externe hosts (ene keer wel, dan weer niet) Meer mensen met dit probleem?

Casema accepteerd geen mailtjes van andere (mijn) hosts (dus ookal log ik via Casema in) ik kan niet mailen...

Casema als smtp gebruiken werkt dus niet...

Verwijderd

Een woord: Advanced Direct Mailer.
Is een erg goed programma
Pagina: 1