[WINXP]Zelfde extensie, ander icoon

Pagina: 1
Acties:

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:48

nnk

Spreek uit: en en kaa

Topicstarter
Wat doe ik hiertegen :
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/h.nugteren1/vaag.JPG

en dan gaat het dus om de bovenste 4 bestanden.
Dit zijn gewoon standaard photoshop bestanden met dezelfde extensie als de andere bestanden die je hier ziet.
Toch krijgen zij een ander icoon?
1tje heeft zelfs een Outlook express icoontje?

Waarom gebeurd dit? En wat doe ik er tegen?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:44

Arno

PF5A

Het is dezelfde omschrijving, echter is het geen garantie dat het ook hetzelfde bestandsype is. PS kan erg veel verschillende soorten plaatjes openen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
vraag je eigenschappen eens op van de outlook zooi

• nnk

nnk

Topicstarter
Traag schreef op 03 December 2002 @ 14:17:
Het is dezelfde omschrijving, echter is het geen garantie dat het ook hetzelfde bestandsype is. PS kan erg veel verschillende soorten plaatjes openen :)
Het is allemaal .psd kijk maar :
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/h.nugteren1/vaag2.JPG
(dit zijn dus 3 bestandjes die je hierboven ziet staan) (niet goed leesbaar maar wel clickable :))
AMD_er schreef op 03 december 2002 @ 14:17:
vraag je eigenschappen eens op van de outlook zooi
Eigenschappen van de outlook zooi? Wil je iets duidelijk zijn, of bedoelde je wat ik hierboven heb gedaan?

Verwijderd

Als ik naar de bestandsnamen kijk zie ik cosmicgate.psc, evilbeest.psd en d2logo.psc. Het is dus niet allemaal psd. Dit verklaard in ieder geval het verschil tussen je psd en niet psd logo's. Het komt erop neer dat je psc logo's verschillende extensies hebben. Als je op zo een logo dubbelklikt. Start je dan het programma op wat het logo voorspeld.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 10:36:
Als ik naar de bestandsnamen kijk zie ik cosmicgate.psc, evilbeest.psd en d2logo.psc. Het is dus niet allemaal psd. Dit verklaard in ieder geval het verschil tussen je psd en niet psd logo's. Het komt erop neer dat je psc logo's verschillende extensies hebben. Als je op zo een logo dubbelklikt. Start je dan het programma op wat het logo voorspeld.
heb jij een tft scherm met verkeerder drivers ?
ik zie alleen maar psd ................

btw windos is soms van slag met zijn iconen ....... ik heb het ook regelmatig alleen ik stoor me er niet zo aan

[ Voor 11% gewijzigd door Fish op 04-12-2002 11:25 ]

Iperf

• nnk

nnk

Topicstarter
fish schreef op 04 December 2002 @ 11:24:
[...]

heb jij een tft scherm met verkeerder drivers ?
ik zie alleen maar psd ................

btw windos is soms van slag met zijn iconen ....... ik heb het ook regelmatig alleen ik stoor me er niet zo aan
Het is inderdaad gewoon alleen maar .psd, dat .psc slaat nergens op
Ik stoor me er ook niet aan, maar vroeg me eens af of het misschien iets te beteken had? Niet dus? :)

Verwijderd

Sorry jongens, plaatjes werde gekropt. Mijn fout.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 20:05

Scraper

ErikJ

In tweakui (powertoys) zit wel een mogelijkheid om icons te fixen. Probeer dat eens.

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 14:29
ik heb ook weleens dat .psd-bestanden het icoontje van deze computer ofzo krijgen maar ja erger me niet aan, vind het wel lache :S

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Hoeft niks raars te zijn, bijvoorbeeld: als je een html file met frontpage gemaakt hebt dan heeft de .html file een ander icoontje dan het standaard IE icoontje.

In dit geval lijkt het echter meer op een brakke iconcache, deze moet je ff cleanen. Volgens mij is dat al mogelijk door de computer op te starten en anders mbv tweakui dat met powertoys meegeleverd wordt.

hmmz

Pagina: 1