nieuws: hoeveelheid

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Kan de nieuwsselectie niet aangepast worden aan de hoeveelheid nieuws? Ik had bv. vrijdag een stuk of 5 submits gedaan, maar daar werd niets van geplaats. Nou was het ook geen "top"-nieuws. Ik kan me voorstellen dat als er veel nieuws is die matig interessante van mij niet geplaatst worden, maar als er weinig nieuws is kun je wellicht wat minder streng zijn. Zo wordt de hoeveelheid nieuws wat gelijkmatiger.

Waarom is er de laatste dagen trouwens zo weinig? Gebeurt er niets in de wereld, of hebben de vaste nieuwseditors geen tijd en staat er niets in de queue?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Ik weet ook _het_ antwoord niet, het blijkt tentamentijd te zijn ofzo en ik heb besloten na mijn laatste debacle geen nieuws meer te posten of het moet wel heel interessant zijn en precies in mijn straatje passen.

Ik kan je dus niet echt helpen, maar wilde aangeven dat we weten dat het niet lekker gaat en dat hier aan gewerkt wordt.

Bericht hierboven

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik heb besloten na mijn laatste debacle geen nieuws meer te posten[/quote]:?

Welk debacle? Was 1 van de 2 verwijderde nieuwsposts van jou? Of had je een flamebait in het nieuws geplaatst?
Verder kan ik me geen recente problemen herinneren, maar die problemen waren incidenten, geen reden om te stoppen met posten lijkt me.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:38
Zelf doe ik dat ook wel een beetje, op een zaterdag of zondag (synoniem voor slome dag) wil ik nog wel eens iets posten wat ik anders niet zou hebben gepost. Maar het moet ook niet zo zijn dat je koste wat het kost elke 25 postings wil hebben: kwaliteit gaat hier toch voor kwantiteit :).

En de laatste dagen is er ook gewoon wat minder nieuws (vrij. zat. zon.), en daarnaast hebben ook een hele lading newsposters deze week en/of vorige week tentamens of een proefwerk week, dus dat verklaard ook wat.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:47

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ben het 100% met Irrelevant eens dat er de laatste maanden veel te weinig nieuws wordt gepost.

Tweakers die nieuwsposter willen worden, goed kunnen schrijven en tijd hebben om meer dan 50 nieuwsposts per maand te bouwen, kunnen contact opnemen met robin@tweakers.net.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Irrelevant: Ja ik had een van de twee nieuwsposts gemaakt die later werd verwijderd. (Ik schaam me diep)

Bericht hierboven

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nou Femme, er zijn ook dagen met >30 posts geweest, dus het valt wel mee. Misschien kun je mensen bij het aanstellen tot nieuwseditor meteen vragen of ze bereid zijn er 5 uur per week in te steken.
Straks wordt het net zoals met moderators in het oude systeem, er waren er wel genoeg, maar niet genoeg actieve. Verschil was dat moderators aangewezen werden en nieuwseditors zelf solliciteren, dus dan mag je toch verwachten dat ze er ook wat voor willen doen. Nou ja.

Floris: dat vond ik geen grote fout. De "dubbelpost" van nieuws zeker niet, je kunt immers niet tot op de letter alles onthouden wat er ooit geweest is, dus als een andere site een oude review als nieuws post is dat erg moeilijk te detecteren.
Het andere verwijderde nieuwsitem was wat slordiger, maar dat was voornamelijk te wijten aan het originele artikel. Daar stond dat bord in een artikel wat heel ergens anders over ging. Logisch dat je denkt dat het bord juist wel bij het artikel hoorde.
In beide gevallen dus meer de schuld van de originele artikelen dan van de t.net nieuwseditor dat het fout ging. Dit had iedereen kunnen gebeuren. Trek je deze incidenten dus niet zo aan en post gewoon lekker nieuws, we zitten erop te wachten :D

• Floor-is

Floor-is

5.2

Euh ik had dus de dubbelpost en ja ik post af en toe nog wel wat, kijk maar op de FP ;)

Abit SA6R review, tsjah er is weinig over te zeggen, ik heb er zelf nog niet mee gespeeld, dus ik kan zelf weinig toevoegen aan het stukje tekst. Jammer trouwens dat er meteen weer een discussie komt over de AMD procs, daar gaat het hele review niet over en ach... ...laat maar ik wordt er af en toe een beetje gek van. AMD hier, AMD daar, tuurlijk is het een goed bedrijf en maken ze goede producten, maar soms gaat het mij wat te ver, maarja wie ben ik? (Zie mijn sig ;) )

Bericht hierboven

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:45

MF

Take a Seat

Het vreemde is ook dat er in het weekeinde veel minder wordt gepost dan door de week (tenminste de laatste tijd is het wel zo) je zou namelijk denken dat de posters in het weekeinde meer tijd hebben. (en euh ja ik snap ook wel dat je in het weekeinde meer tijd in sport enzo steekt maar ik denk dat er gemiddelt meer tijd over is dan door de week)

edit
eerst lezen dan schrijven mister-freeze want er was er al 1 die het over het weekeinde had
/edit

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dat is altijd zo. In het weekend worden er nl. minder reviews e.d. uitgevoerd.

• MF

MF

Take a Seat

Ja ok minder das wel zo maar de laatste maanden is het wel veel minder. 10 postings ofzo per dag. Dus over het algemeen vindt ik het in het weekeinde wel zeer weinig.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tweakers die nieuwsposter willen worden, goed kunnen schrijven en tijd hebben om meer dan 50 nieuwsposts per maand te bouwen, kunnen contact opnemen met robin@tweakers.net.[/quote]Wat schuift het?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• MF

MF

Take a Seat

denk niet dat ze hier openbaar vertellen wat je er aan verdient.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 16:07 schreef testcase het volgende:
Wat schuift het?[/quote]Als je nou eens begint met mailen naar dat adres, even serieus laat zien wat je kunt en weet (of je kunt schrijven, of je genoeg van hardware afweet enz.) dan zullen ze best een voorstel doen.

Verwijderd

Dus je krijgt er voor betaald?

Wist ik niet eens :)

Nahja heb er toch geen tijd voor :)

Maybe over een slordige 47 jaar als ik met pensioen ga :) Hou een plekje vrij! :P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 15:25 schreef Mister-Freeze het volgende:
Ja ok minder das wel zo maar de laatste maanden is het wel veel minder. 10 postings ofzo per dag. Dus over het algemeen vindt ik het in het weekeinde wel zeer weinig.[/quote]Er wordt niet alleen zoals gezegd minder gereviewd, veel sites zijn zelfs helemaal 'gesloten'. Voorbeeld dat iedereen kent: WebWereld. Deze site ligt in het weekend gewoon stil omdat er dan niemand werkt. Dit geldt voor zeer veel sites, zodat er haast niets te vinden is in het weekend. Het meeste nieuws dat in het weekend gepost wordt is dan ook vaak nieuws van vrijdag, dat toen over het hoofd gezien is.

Dus meer posters aannemer zou het probleem juist alleen maar verergeren. Vrijdag wordt er dan steeds minder over het hoofd gezien, zodat er helemaal niets meer over blijft voor zaterdag en zondag.

Klinkt logisch toch?

Verwijderd

Hmm maybe moeten de nieuwsposters dan eens wat vaker zelf creatief worden en zelf artikelen gaan schrijven :)

Ik vind die artikelen onderaan de fp altijd erg prettig om te lezen alleen komt er niet vaak 1 bij.

Dat is imho spijtig, maar zoals ik al zei: ik heb de tijd niet om het zelf te doen

• MF

MF

Take a Seat

Mark Timmer >> daar heb je glijk in helaas.

maar nu je er toch over begint over site's die weg zijn dr staan namelijk nogal veel dode links in de link pagina van t.net kan daar ook wat aan gefixt worden vooral pagina 2. v.b. tge brotherhood of CPU

• 4POX
  • Laatst online: 08:39

4POX

Everybody is wired

* 4POX bekijkt nu al zijn hardware om te zien of die ergens een reviewtje van kan maken (gratis¿)

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Kunnen jullie geen thema's maken? Ik bedoel per dag een bepaald onderwerp aan nieuws "behandelen" dit maakt het zoeken naar nieuws mischien wat simpeler omdat je gericht kunt zoeken.

En voor hotnews een aparte sectie inrichten.

't is maar een ideetje. Voor de "leden"mischien wel zo handig..."he, 't is maandag; Moederbord nieuws!"

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Kunnen jullie geen thema's maken? Ik bedoel per dag een bepaald onderwerp aan nieuws "behandelen"[/quote]Zoals een dag met alleen maar AMD 760 nieuws. Alsjeblieft niet zeg. Als je meer wilt lezen over een bepaald onderwerp dan lees je de gerelateerde nieuwsposts maar.

Maar ik zie dat er inmiddels al heel wat meer nieuws gepost is.
Pagina: 1