Toon posts:

Wanadoo cable disconnect na gebruik upload

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een wanadoo cable premium abonnement met 16 Kbyte/sec upstream. Als ik deze upstream tussen de 2 en 5 minuten vol gebruik, gooit wanadoo de verbinding eruit en moet ik opnieuw inbellen. Het nare is ook nog eens dat wanadoo geen vaste IP-adressen levert, dus krijg ik elke keer een nieuw IP.

Ook als ik de verbinding nauwelijks gebruik, wordt er elke dag gemiddeld 2x opnieuw ingebeld.

Ben ik de enige met deze wanadoo problemen? Of is dit wanadoo's antwoord op de p2p bandbreedte-slurpers?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 13:58 ]

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Gebruik je wanadoo's eigen inbelsoftware?

Zo ja, gebruik dan third party PPPoE software om in te bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bel in onder linux (debian), met ppp versie 2.4.1.uus-4 en pppoe versie 3.3-1.1.

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 23:25
same problem here, en ik draai gewoon win 2k :(

KnowYourBeans

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Bel eens naar Wanadoo en klaag erover zou ik zeggen, als je nix klaagt weten ze ook van nix dus misschen kunnen ze er wat aan doen. clangenoot van me heeft ook wanadoo cable, hij word er compleet geflipt van, ik zou iig bellen.

Verwijderd

Als je casema als kabelaanbieder hebt zou ik daar eerst is gaan kijken, ik heb altijd problemen met casema, ze kunnen geen normaal internet aanbieden, geen normale tv kwaliteit, en slechte service.

• not-known
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 15:57

not-known

[BI] Crewmember

hey wtf, dan ben ik toch niet de enige die hier last van heeft.
ik kan gvd niet eens fatsoenlijk mailen met attachments.
heeft er al iemand gebeld nu een dag later??
anders ben ik zeker van plan dat ns te gaan doen nu ik weet dat meer mensen dit hebben.

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Bij mij loopt wanadoo premium (casema) perfect !

Ik kan 3 dagenn ongestoord downen/uppen zonder ergens last van te hebben!

Echter een maat van me, 3 straten verderop heeft wanadoo broadband basic (casema) en bij hem doet internet het helemaal NIET!

Komt ie in een mohaa server bijvoorbeeld, gaat ie nog goed... gaat ie spelen en dan opeens STOPT zn verbinding ermee, hij is dan nogwel ingelogd, maar er is geen dataverkeer meer!!!

Dus wanadoo (en casema) zijn allebei goed, zolang t maar werkt, of je niet naar de helpdesk moet belluh
Pagina: 1