ik heb een loop gemaaktvan producten, hij pakt net zolang de producten tot de loop is afgelopen... nu heb ik in deze loop de optie dropbox:
<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td align="right"><br><!--#include file="inc_dropbox.asp"--></td>
</tr>
<tr>
Deze dropbox ziet er als volgt uit:
<FORM NAME="maten">
<select name="slctmaat" size="1">
<option value="0">Kies Maat</option>
<option value="0">---------------</option>
<option value="<%=maat1%>"><% if maat1<>"" then %><%=maat1%><% else %>-<% end if %></option>
<option value="<%=maat2%>"><% if maat2<>"" then %><%=maat2%><% else %>-<% end if %></option>
</select>
</FORM>
nu is het probleem dat dit alleen werkt voor het het 1e product en niet meer bij het 2e, bij jhet 1e product pakt ie dus nethjes de maat die ik selecteer en bij de rest geeft ie 0, dus ik vermoed dat ie hier de value="0"pakt ipv de value die ik selecteer, hoe kan ik dit oplossen?
Want als ik maar 1 product in de DB heb dan gaat alles wel goed, zoals ik net al zei: het 1e of enige product werkt.
<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td align="right"><br><!--#include file="inc_dropbox.asp"--></td>
</tr>
<tr>
Deze dropbox ziet er als volgt uit:
<FORM NAME="maten">
<select name="slctmaat" size="1">
<option value="0">Kies Maat</option>
<option value="0">---------------</option>
<option value="<%=maat1%>"><% if maat1<>"" then %><%=maat1%><% else %>-<% end if %></option>
<option value="<%=maat2%>"><% if maat2<>"" then %><%=maat2%><% else %>-<% end if %></option>
</select>
</FORM>
nu is het probleem dat dit alleen werkt voor het het 1e product en niet meer bij het 2e, bij jhet 1e product pakt ie dus nethjes de maat die ik selecteer en bij de rest geeft ie 0, dus ik vermoed dat ie hier de value="0"pakt ipv de value die ik selecteer, hoe kan ik dit oplossen?
Want als ik maar 1 product in de DB heb dan gaat alles wel goed, zoals ik net al zei: het 1e of enige product werkt.
[ Voor 27% gewijzigd door Denga op 03-12-2002 13:58 ]
Never eat yellow snow...