Toon posts:

Sinterklaasactie, gratis hosting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Check dit nieuwsbericht van webwereld :
De 'Sinterklaasactie' van het in Elst gevestigde Shock Media is precies één dag geldig: op 5 december. Wie op deze datum een startpakket bestelt, hoeft daar gedurende zes maanden niets voor te betalen. Ook de opstartkosten (bijvoorbeeld voor de aanvraag van de domeinnaam) neemt Shock Media voor zijn rekening.

Alain Götz van Shock Media benadrukt dat er geen addertje onder het gras zit: "Klanten verplichten zich helemaal tot niets." Na vier maanden kunnen ze beslissen of ze na het half jaar verder gaan met Shock Media, iets wat de hostingprovider uiteraard hoopt. Normaal betalen klanten voor het startpakket 6 euro per maand, plus 25 euro aan opstartkosten.

Voorwaarde is wel dat de klant het eerste jaar de domeinnaam niet mag verhuizen, verkopen of overdragen. "Hiermee willen we voorkomen dat de klant na het half jaar gewoon naar een andere provider stapt, met medeneming van het domein", aldus Götz.

De actie geldt voor .nl-, .com-, .net- en .org-domeinen. Particulieren kunnen overigens nog altijd geen normaal .nl-domein (www.persoonsnaam.nl) registreren. In andere gevallen blijft de domeinnaam gewoon het eigendom van de klant, zo zegt Götz.

Shock Media heeft momenteel ongeveer 1300 hostingklanten
Sounds good ! :9 , more info : http://www.shockmedia.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 14:01 . Reden: 00pz, link vergeten ]

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Misschien moet je daar je logo laten hosten, die werkt namelijk niet! 8 )

Okay, ontopic: Ja, leuke actie!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien moet je daar je logo laten hosten, die werkt namelijk niet! 8 )
Hier doet ie het anders prima hoor :)

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 11:15
hmm ziet er goed uit heb maar ff mn mail ingevuld voor het herrinneringsmailtje hehe

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Betere actie!

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

http://members.tripod.com/neo_50/logo.gif zie ik ook niet ;)
tripod doet dat toch al een tijd niet meer?
plaatjes doogeven bedoel ik

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ze zeggen dan wel geen addertjes onder het gras.. maar volgens mij moet je wel zelf binnen 4 maanden opzeggen. En als je dat vergeet krijg je zeker gewoon een rekening en ga je automatisch een jaarcontract oid aan?

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
pfff

1 mb webspace

kun je ook niet echt iets mee..

heb 75 mb webspace gratis... support is snel, snelheid is goed.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ga me iig aanmelden :).

/edit: hmmm misschien toch maar niet; maar 1 MB ruimte en 500 MB dataverkeer :X En zeer waarschijnlijk moet je nog bijbetalen voor Mysql :(.

[ Voor 74% gewijzigd door Sport_Life op 03-12-2002 14:30 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

bedankt voor de link

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
OxiMoron schreef op 03 december 2002 @ 14:26:

heb 75 mb webspace gratis... support is snel, snelheid is goed.
oh das mooi, waar dan ?

[ Voor 14% gewijzigd door GeforceDDQ op 03-12-2002 14:33 . Reden: ionbelangrijk iets weggehaald ]

301SQN

Verwijderd

Palomar: Dat is geen addertje, je weet dat je 4 maanden de tijd hebt om op te zeggen, als je dat zelfs nog vergeet, dan is het je eigen schuld. :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 14:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok, mijn usericon deed het inderdaad niet meer... strange :?

Nu wel, kw@@k :+

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:00

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
* We Are Borg zal het zeker doen :) Op de site een redirect maken naar mijn eigen een adres van mij die er zo uitziet:

blaaterblaat.homeunix.net ;) Dus dan mooie url voor 6 maanden :)

Verwijderd

We Are Borg schreef op 03 December 2002 @ 16:10:
* We Are Borg zal het zeker doen :) Op de site een redirect maken naar mijn eigen een adres van mij die er zo uitziet:

blaaterblaat.homeunix.net ;) Dus dan mooie url voor 6 maanden :)
das idd de enige optie, je kan hier alleen een kleine flashpagine hosten of wat teksten meer niet

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 16:19:
[...]

das idd de enige optie, je kan hier alleen een kleine flashpagine hosten of wat teksten meer niet
Idd, een echte website (eventueel met sql database) is niet te doen, is 1 mb echt veel te weinig. Maar een index.html maken met een redirect, geen probleem :)

Verwijderd

Mwah, de _complete site_ waar de actie opstaat is slechts nog minder dan 700kb inclusief plaatjes, phpscripts en flash-animaties. Dus qua webruimte kun je best wel een aardige site kwijt. En met 500mb dataverkeer kun je aardig wat mensen op ontvangen hoor. Natuurlijk is het wel klein, maar tis ook een Startpakket hé. ;)

En niet vergeten, je hoeft ook niet een gratis pakket te bestellen, het mag. :+

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 16:57:
Mwah, de _complete site_ waar de actie opstaat is slechts nog minder dan 700kb inclusief plaatjes, phpscripts en flash-animaties. Dus qua webruimte kun je best wel een aardige site kwijt. En met 500mb dataverkeer kun je aardig wat mensen op ontvangen hoor. Natuurlijk is het wel klein, maar tis ook een Startpakket hé. ;)

En niet vergeten, je hoeft ook niet een gratis pakket te bestellen, het mag. :+
Dat was ik ff vergeten ;)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
Voor 14 pleuro heb je toch al wel iets heel leuks :)

Check :

[... removed] 8)7

Is toch ook niet echt duur? :?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 22:35 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57

Vast niet. Ik wil je wel verzoeken dit soort reply's niet te plaatsen. Mischien bedoel je het niet zo, maar het wordt al snel als spam gezien :)

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:53

nrg

• Mogelijkheid tot 0 eigen Jakarta Tomcat instanties

Das toch wel een handige mogelijkheid :)

Verwijderd

Topicstarter
Cutebritney schreef op 03 december 2002 @ 21:54:

[...]

Vast niet. Ik wil je wel verzoeken dit soort reply's niet te plaatsen. Mischien bedoel je het niet zo, maar het wordt al snel als spam gezien :)
Het was meer een reactie op eMAeRCe en niet bedoeld als spam, maargoed ;)

• We Are Borg

We Are Borg

Cutebritney schreef op 03 december 2002 @ 21:54:

[...]

Mag ik dan wel vragen of hij het mag mailen ;) ?

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

We Are Borg schreef op 03 December 2002 @ 22:43:
[...]

Mag ik dan wel vragen of hij het mag mailen ;) ?
Goed zoeken en nog n keer topic lezen dan kom je er wel uit ;) O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 03-12-2002 22:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
hehehe, me ain't tellin' anything no more :X :*)
Pagina: 1