Welke van de 2 is nu de beste? Eerst en vooral, wat zijn de verschillen eigenlijk? Het lastige is dat je in een winkel nooit een gsm kan testen, iemand die zo'n toestel heeft toevallig? De T68 kost nu nog 339 en de T300 nog 229
Zijn dat de losprijzen? Dan is de T68 behoorlijk snel in prijs gedaald zeg! Moet je even de pricewatch updaten wnt daar is hij nog minimaal €418,-!!!!!Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 13:34:
Welke van de 2 is nu de beste? Eerst en vooral, wat zijn de verschillen eigenlijk? Het lastige is dat je in een winkel nooit een gsm kan testen, iemand die zo'n toestel heeft toevallig? De T68 kost nu nog 339 en de T300 nog 229
De pluspunten van de T68i:
-Mooier
-Kleiner
-Lichter
-Betere agenda functie
-BlueTooth
-Voicedialing
Pluspunten T300:
-Verwisselbare covers
-Downloadbare spelletjes
-Polyfonische ringtones
De telefoons zijn verder bijna identiek. Zit voor 99% dezelfde hardware in volgens mij. In gebruik zul je dus geen verschil merken, op de opties na dan.
[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-12-2002 13:40 ]
Ja in de krant stond vandaag een reclamebladzijde van proximus van de aanbiedingen en zo stonden de prijzen er €339 voor de T68i.
Daarom wil ik mijn 6510 verkopen door die daling. Weet je dan toevallig ook de afmetingen en gewicht van de beide gsm's?(ik vond men 6510 toch handig omdat hij zo klein en licht was...)
ik doe geen business ik zit nog op schoolSheik schreef op 03 December 2002 @ 13:44:
T68I is meer voor zakelijk gebruik.
maar toch vind ik het handiger als hij kleiner is
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 13:46 ]
Op zich zou je daarvoor kunnen kijken op:Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 13:45:
Ja in de krant stond vandaag een reclamebladzijde van proximus van de aanbiedingen en zo stonden de prijzen er €339 voor de T68i.Daarom wil ik mijn 6510 verkopen door die daling. Weet je dan toevallig ook de afmetingen en gewicht van de beide gsm's?(ik vond men 6510 toch handig omdat hij zo klein en licht was...)
www.sonyericsson.com
T68 is de voorloper van de i, maar kan softwarematig ge-upgrade worden naar de i versie.Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 13:49:
owkee bedankt en kan iemand mij ook nog het verschil tussen de T68 en de T68i meegeven?
Verder hebben ze ander ontwerp, scheelt niet zo heel veel.
ok, maar zou ik men 6510 opgeven voor de T300?
ik twijfel zo nog een beetje omdat die wat groter is...
ik twijfel zo nog een beetje omdat die wat groter is...
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 14:20 ]
Verwijderd
Ik zou het er zeker wel voor over hebben! Ik wil ook zo snel mogelijk naar de T300 toe... Heb nu de T200 bevalt me prima!
Verwijderd
Zou toch echt voor de t68i gaan valt in dezelfde klasse als je 6510 een compact zakelijk toestel, en persoonlijk vind ik de t300 een designloos vierkant blokje
Verwijderd
Mja als die t300 nou eens icm een abbo kwam.... Dat die toestellen maar eens geleverd kunnen worden hier...Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 13:34:
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 13:34:
Heb je de FaQ gelezen? En dan speciaal dit stukje:
Jij pleurt hier gewoon je vraag neer, en verwacht dat anderen dan voor je gaan lopen zoeken. Das dus niet de bedoelingIk wil een nieuwe GSM kopen, welke moet ik nemen
Tjsa, dat hangt natuurlijk helemaal af van wat je wilt en voor welk merk je een voorkeur hebt. Toestellen van Nokia en Siemens zijn populair op dit forum. Een goede tip is kijken bij http://www.kieskeurig.nl of http://www.gsmvergelijking.nl.
Als je een topic opend over dit onderwerp, is het de bedoeling dat je zelf al research hebt gepleegd. Specifieke vragen zijn prima, maar een topic als "Ik zoek een telefoon welke een groot scherm heeft, en minder dan €200 kost" wordt direct gesloten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()