[C#] Plaatje genereren met tekst 2

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Dionisus19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03-2024

Dionisus19

Blah != Meuk

Topicstarter
Elleuhz...

Ik heb een site gemaakt waar op sommige plaatsen emailAdressen zichtbaar zijn.
Deze site is gemaakt in ASP.Net C# en maakt gebruik van SQL 2000.
Overige meuk: Windows 2000 Advanced Server SP3, IIS 5.1 (Lockdown etc)

Laat ik het heel simpel uitleggen voordat ik weer zo'n friggin slotje krijg...

Voor Dummies:
Als aangegeven hebt bij je gebruikersinformatie dat je emailadres zichtbaar mag zijn voor anderen dan kan bijna iedereen wel een programma'tje gebruiken om je email adres te vinden en te gebruiken om ongewenste email naar toe te sturen.
Om deze reden zou ik graag een plaatje neer willen zetten met het emailadres erin. Ik wil graag dat dit plaatje door mijn pagina zelf gemaakt wordt zonder dat ik er later iets aan hoef te doen
Ik heb al op diverse pagina's gekeken maar niets gevonden.

Voor NIET-Dummies:
Bij accountinfo kan je kiezen of je email visible of niet visible wilt hebben. Als je voor visible kiest dan kan elke lamer een app runnen en mailadressen rippen en gerbuiken voor spam of wat dan ook. Om dit tegen te gaan wil ik dat C# .Net een graph genereert met daarop het emailadres. Dit wordt uitgelezen uit een SQL2000 Database. Ik weet dat dit mogelijk is... Ik weet ook dat in je codebehind gebruik gemaakt wordt van System.Drawing
Ik heb al bij diverse pagina's gekeken voor oplossingen: 4GuysFromRolla, Asp.Net, msdn.Ms.com, Google, 411Asp etc...

Tnx

(PS Lame om een slotje te geven en dan nog zeggen dat alles duidelijker moet staan... Nu moet ik een NIEUW topic openen om alles duidelijk te maken terwijl dat met gemak in hetzelfde topic kon... Maar ja... Dat is het verschil in machten denk ik....)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Heel leuk dat er staat dat je al veel gedaan hebt (wat ik ook 100% geloof), maar die info willen wij ook hebben. Geef eens wat code, waarin we kunnen zien hoe je nu denkt, post wat code met wat je geprobeerd hebt. Nu lijkt het gewoon een script request (zie : Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002) )

Enne klagen doe je maar bij whoami via de mail :)

[ Voor 10% gewijzigd door Glimi op 03-12-2002 13:37 ]

Dit topic is gesloten.