Toon posts:

[XP] Bestandsnaam wijzigen -> in gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg in XP regelmatig de melding "Kan de naam van ... niet wijzigen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik" wanneer ik een bestandsnaam wil wijzigen van een audio- of videobestand of een map met deze bestanden wil verplaatsen. Meestal lukt het na 3 of 4x proberen, maar het is heel irritant. Een vriend van me heeft het ook met zijn XP dus lijkt me niet dat het aan het systeem oid ligt maar XP-softwarematig is. Virusscan vandaag nog gedaan.

Systeem:
WinXP, SP1 (maar daarvoor deed ie het ook al), VIA KT133 AGP, AMD800, 256RAM, SB Live1024, NVidia Geforce2 MX/MX400.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien dat dit helpt?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Dan is ie meestal een preview aan het maken. Gewoon heel even wachten dan moet het meestal wel lukken.

Verder, ik zie dit probleem ECHT dagelijks voorbij komen misschien moet er even ergens iets over worden opgenomen.

Volgens mij heeft het niet PERSE iets te maken met dat berichtje hierboven maar gewoon omdat ie een preview aan het genereren is.

[ Voor 24% gewijzigd door intert0y op 03-12-2002 13:19 ]

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Denk niet dat het aan je systeem ligt.Het komt denk ik doordat de file door een programma als laatst is geopend daardoor kan hij het niet wijzigen. je moet dan met dat programma eerst een andere file openen dan kan het wel.

Verwijderd

Ik zit ook met hetzelfde probleem.
Ik weet of het er door komt, maar er zijn mensen die zeggen dat het door BSplayer komt, maar in mijn geval is dit niet zo.

Verwijderd

Topicstarter
Heb heb het probleem ook als ik opstart, ik zal dat avi-verwijder-trucje eens proberen.

edit:
Geen problemen meer :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 13:27 ]

Pagina: 1