vreemd BoomSlang probleem

Pagina: 1
Acties:

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
het scrolwieltje van mijn mijn boomslag1000 heeft af en toe de neiging om vreemd te doen

als ik dan bijvoorbeeld naar boven heb gescrolld en ik wil weer naar benee scrollen (of omgekeerd) dan doet t eerste klikje omlaag niets, en pas vannaf t volgende klikje gaat ie weer scrollen

dit maakt in windows natuurlijk maar weinig uit, maar als ik in-game zit en van wapen wil wissellen is dit best een probleem

iemand een idee hoe dit zou komen ??

t.i.a

Verwijderd

Gewoon wat spuitspul in spuiten, soort olie oid.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik heb is een keer overwogen om een Boomslang aan te schaffen (heb nu dual optical maar goed), en met de search zag ik veel users klagen over dat scrollwieltje..

Je kan er idd wat olie in doen maar je kan van razor ook een nieuwe ontvangen d8 ik.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• coady
uhhhmm nee daar heeft t dus niet mee te maken

het is gewoon een softwarematig probleem aangezien na een reboot alles weer normaal is
hij's ook maar 2weken oud ofzow, maar ik denk dat t iets met winxp te maken heeft ofzow

btw ik ben van dualoptic naar boomslang overgestapt, en ben zeer tevreden

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Sard0niX schreef op 03 december 2002 @ 13:40:
uhhhmm nee daar heeft t dus niet mee te maken

het is gewoon een softwarematig probleem aangezien na een reboot alles weer normaal is
hij's ook maar 2weken oud ofzow, maar ik denk dat t iets met winxp te maken heeft ofzow

btw ik ben van dualoptic naar boomslang overgestapt, en ben zeer tevreden
Hmm,. is die software wel helemaal compatible met XP dan? En als je de boomslang gebruikt zonder software??

btw, ik heb nog nooit een boomslang gehad ofzo... ik ben best wel tevreden met mijn optical en kan me niet voorstellen dat de boomslang beter zou zijn.. mede door dat ie elke keer stroever wordt door het vieze balletje.. maar goed.. das offtopic.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 21:59
Die boomslang software is gewoon voor win2000 , maar zou ( volgens enkele collega's ) compatibel zijn onder xp ???

Mijn Specs

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Werkt bij mij prima onder XP en dat wieltje wil wel eens een tandje overslaan ja maar dat heeft mij nog nooit gehinderd om lekker te fraggen :)

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Verwijderd

Dat hebben sommige andere oudere muizen ook... Of het is software of misschien toch iets hardwarematigs? Dat je al omhoog hebt gedraaid maar niet zover dat ie al gaat en dat je dus eerst een stuk terug moet fdraaien voor je weer bij de "startpositie" bent??

• coady
nee kijk ik probeer het iets duidelijker uit te leggen

als ik 1x naar bovenscrol nadat ie voor t laatst naar beneden heeft gescrolt doet ie niet, scrol ik dan nogeen x omhoog dan scrolt ie weer, wil ik daarna omlaag scrollen dan doet ie de eerste x niets, en daarna weer wel

dus als je steeds 1 tikje omhoog > omlaag > omhoog > omlaag zou scrollen doet ie dus niets

heeft ecth met t hardware niet te maken
zonder software is helaas ook geen optie want dan doen me knoppen t niet zoals het hoort

Verwijderd

Is er geen forum op de site van de fabrikant?

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Probeer Razor XP Sync eens te installeren. Te vinden in onze bloedeigen meuktracker: meuk: Razor XP Sync 1.0

[ Voor 1% gewijzigd door David op 03-12-2002 17:45 . Reden: (6%) ]

Dato DUO synth voor twee

Pagina: 1