Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

"Indexering" programma

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma waarmee ik mijn [opgegeven directory] kan indexeren...

Dus dat ik een overzicht krijg van bijvoorbeeld de c schijf met welke mappen er op staan en welke mappen en bestanden daar weer onder staan (bestandsnaam, grootte, locatie enz...)

Wie kent er zo'n programma of wie heeft er ervaring mee!?
en waar zou ik deze kunnen downloaden?

Alvast hartstikke bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

TreeSize werkt wat dat betreft heel goed. Laat zien wat je wilt - in taartvorm voor de pro versie, inzoomen werkt lekker etc.

Simpel alternatief: dir /s /on > Index.txt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 03 december 2002 @ 12:35:
TreeSize werkt wat dat betreft heel goed. Laat zien wat je wilt - in taartvorm voor de pro versie, inzoomen werkt lekker etc.

Simpel alternatief: dir /s /on > Index.txt :)
dat dir /s >index.txt kende ik al... maar ik ga ff kijken hoe dat programmatje is!!

Bedankt voor je reactie!!!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas... :( dit is niet het programma dat ik zoek...

Ik moet dus een programma hebben die hetzelfde als C:\dir *.* /a /s > index.txt doet.. maar dan in een duidelijk overzicht

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 16:31

Crazy D

I think we should take a look.

Wat voor overzicht wil je hebben dan?
En anders kun je eventueel een VBscriptje maken, een "enum dir" functie is niet zo heel spannend om te maken (lees: ik denk dat er tientallen, zo niet meer, te downloaden zijn, en in /14 is ook nog weleens een (recursieve) functie gepost om dirs te enummen. Dan kun je het resultaat opmaken zoals je wilt :)

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Crazy D schreef op 03 December 2002 @ 12:49:
Wat voor overzicht wil je hebben dan?
En anders kun je eventueel een VBscriptje maken, een "enum dir" functie is niet zo heel spannend om te maken (lees: ik denk dat er tientallen, zo niet meer, te downloaden zijn, en in /14 is ook nog weleens een (recursieve) functie gepost om dirs te enummen. Dan kun je het resultaat opmaken zoals je wilt :)
Ik heb al een programma gevonden die aan mijn wensen voldoet!!!

Maar alsnog bedankt voor je reactie!! _/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 12:59:
Ik heb al een programma gevonden die aan mijn wensen voldoet!!!

Maar alsnog bedankt voor je reactie!! _/-\o_

Welke? <-- leuk voor anderen met dezelfde vraag :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welk programma je gevonden hebt.
Ik zoek een zelfde soort programma.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien de topicstarter daar in 2002 ook al niet op reageerde; denk ik dat hij dat nu ook niet zal doen. Let in het vervolg liever even op de datums; in dit geval kun je beter een eigen topic starten met de informatie die hier wordt toegelicht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.