nieuwe printer: welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn epson printer heeft het na 1.5 jaar ontrouwe dienst begeven (wat een klereding zeg! vanaf de 1e dag constant verstopt -> 15 keer reinigen iedere keer -> inkt op -> kutzooi!)

Dus ik wil een nieuwe printer kopen, zo in de prijsklasse van rond de 400 gulden.

Je zult begrijpen dat ik niks meer van epson moet weten omdat die dingen het geen dag uithouden zonder hopeloos verstopt te raken (zelfs met originele inkt), dus ik zat te denken aan de HP 895Cxi die ik in pricewatch zag staan voor 395 piek (bij mediamarkt)

alleen kan ik op de site van HP geen info vinden over die printer, en ik weet niet of ik die prijs van 395 gulden moet geloven, want volgens die grafiek is de prijs laatst 250 gulden gedaald :?

Anyway, wat voor printer raden jullie aan?

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-04 08:23
(jarig!)
Ik raad je zeker een HP aan, maar ga dan wel voor de nieuwste serie. De 895cxi is het oude topmodel, en is lekker snel en print prima, maar de 900-serie is toch wel erg vernieuwend te noemen. Betere printkwaliteit, WEER sneller, automatische uitlijning d.m.v. blauwe laser, inkt-level indicators (hoeveel heb ik nog), mogelijkheid voor automatisch dubbelzijdig afdrukken (met module) en een print-cancel knop (die dan ook meteen de opdracht verwijderd uit je PC!). Deze functies zitten al in de Deskjet 930C, en die kan je vinden voor rond de F 450,- denk ik. Iets meer dan je misschien wilde uitgeven, maar ECHT de moeite waard.
Succes!

Verwijderd

Helemaal met je eens ga voor de 930c een super printer

Verwijderd

Je moet eens kijken in schappen van AH .. stond een leuke aanbiedeing met die nieuwe van hp ..
of even kijken op www.ah.nl

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 09:59

Opa

Nu Multifocaal!

Die aanbieding is samen met een scanner: 999 of 899 en alwayspunten. (Airmiles)
De 930 is natuurlijk wel uitermate strak geprijsd en is laatste telg in de doorontwikkeling 700 serie >> 800 serie >> 900 serie. Hij is ietsje trager dan de 950 maar het prijsverschil is te groot om de 950 te rechtvaardigen.

Kijk ook ff wat de inkt je gaat kosten. De HP heeft geen gescheiden kleuren inktpatronen en heeft de reputatie nogal duur te zijn met inktpatronen. Vergelijk ook eens met een Canon 6100 of 6200 wat de inkt gaat kosten. Deze laatste heeft wel gescheiden kleuren.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

das inderdaad het enige vervelende aan mijn 970CXI

als er 1 kleur op is van de 3 heb je niets meer aan je kleurencartridge :(

voor de rest prima printes die HP 9xx serie

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Epson, absoluut de beste printer!!!

Verwijderd

hey,

Zeker een HP nemen. Ik heb net mijn 970 cxi weer verkocht na maanden trouwe dienst. Heb nu de 990CXi... Echt toppie. SNEL, INFRAROOD en een KWALITEIT waar die laserprinters het voor doen... alleen dan voor een schappelijke prijs. Rond de 800 ff bij pricewatch kijken.. (sorry geen 400 maar 744)

zeker de moeite waard,

Succes,

Bastie

• Wouter
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 14:01 schreef Jaapaap het volgende:
Epson, absoluut de beste printer!!![/quote]zoalng ze niet verstopt zitten mischien!!!!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Ik heb die HP 930C voor 465,- gekocht (twee wkn geleden) en het is écht zeer indrukwekkend...

Ik ben een freak qua kwaliteit... Perfect!

(het is jammer dat ik geen print kan posten...)

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-04 15:59
ff beetje off/topic, maar weet je hoe je ze kunt ontstoppen? Die van mij heeft dat ook (epson500)

Hop,hop,hop!

• Wouter
  • Niet online
in ieder geval niet met alcohol want dat heeft ie niet overleefd :(

na ja, het lukte na 30 powercleans nog niet (30 is NIET overdreven)

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>30 powercleans nog niet (30 is NIET overdreven)[/quote]Ik had hem na 3 powercleans al teruggestuurd (Als het tenminste binnen de garantie viel), om het dan 30 keer te doen heeft geen zin.

Maar als je geen Epson wilt, zou ik zeker een HP nemen, en wel de 9xx serie. Dit zijn ook erg fijne printers.

• Wouter
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 15:43 schreef T.S. het volgende:
Ik had hem na 3 powercleans al teruggestuurd (Als het tenminste binnen de garantie viel), om het dan 30 keer te doen heeft geen zin.

Maar als je geen Epson wilt, zou ik zeker een HP nemen, en wel de 9xx serie. Dit zijn ook erg fijne printers.[/quote]JA, op ADVIES VD HELPDESK bleef ik powercleanen tot het opgelost was

stelletje eikels, ik heb 2 keer de helpdesk gebeld binnen de garantie om te zeggen dat hij snel verstopt raakt, en dan geven ze steeds het advies te BLIJVEN powercleanen tot het opgelost is, stelletje f*ckers!

• Wouter
  • Niet online
ALS ik een nieuwe epson zou nemen lijkt me de Stylus Color 880 wel wat, maar dan moet ik er zeker van zijn dat ik deze problemen niet meer krijg en wil ik 3 jaar on site garantie erbij kopen ... iemand enig idee wat dat kost?

• Wouter
  • Niet online
is er op die HP ook garantie bij te kopen?

ik ga namelijk niet weer een printer kopen die na 1.5 jaar kapot is en dan weer een nieuwe ENZ...
Pagina: 1