hier stond iets interessants, maar het is even weg...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dan moet je een splitter zetten op de 3,5 MM jack plugjes.
Die zijn te koop bij bijna iedere audio zaak, en zelfs bij winkels als Expert en Deblock etc.
Gewoon ff de stad in dus
Meerdere geluidskaarten kan ook, maar is iets meer werk. Voordeel daarvan is wel weer dat je, mist je een goeie mp3 mixer gebruik, beide apparaten afzonderlijk kan aansturen. Leuk effect: je huiskamer als disco, en je slaapkamer als chill-out zone!
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
idd leuk idee!:)The_Eagle schreef op 03 december 2002 @ 12:29:
Geboden oplossing werkt idd prima, alleen zul je dan evt wel wat verlies aan geluidssterkte hebben, maar dat is met actieve speakers prima op te lossen.
Meerdere geluidskaarten kan ook, maar is iets meer werk. Voordeel daarvan is wel weer dat je, mist je een goeie mp3 mixer gebruik, beide apparaten afzonderlijk kan aansturen. Leuk effect: je huiskamer als disco, en je slaapkamer als chill-out zone!
Verlies ik op die manier dan geen kwaliteit/kwantiteit? (zoals bij splitter wel t geval is)
btw. met splittertje is het toch niet mogelijk meer dan 2 sets aan te sluiten? (althans, niet zonder enorme kwaliteitsverlies)
[ Voor 10% gewijzigd door kazz1980 op 03-12-2002 12:33 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nu een soundblaster live en mijn stereo op de ene uitgang en boxjes op andere. Vervolgens ingesteld als 4 speaker-set. Echter niet in alle programma's hoor ik het geluid door de boxen. Dit komt blijbaar doordat de 2e uitgang als een soort surround wordt gezien. Geeft alleen goed geluid als ik ergens in een programma hardware acceleratie aan kan zetten maar dat lukt helaas niet overal.
Ga toch ook maar morgen even splittertje halen zodat ik beide op de 1e (hoofd uitgang kan aansluiten) Ik heb toch nooit beide aanstaan.
Die meerdere geluidskaarten? Dat wil ik wel even weten welke software jij daarvoor gebruikt. Ik heb Creative Live 5.1 en onboard en dat effect wil ik heel erg graag (speakers in gangen en badkamers voor relaxe sfeer) en uhm Britney Spears (The_Eagle schreef op 03 December 2002 @ 12:29:
Geboden oplossing werkt idd prima, alleen zul je dan evt wel wat verlies aan geluidssterkte hebben, maar dat is met actieve speakers prima op te lossen.
offtopic: nee ik luister geen Britney, meestal oldies
creative setje er op als extra subwoofer. Alleen klinkt dit niet optimaal omdat het lijkt alsof
er een heel kort tijdsverschil in zit. Daar moet je dus wel mee uitkijken.
(maar met hardstyle/hardcore boeid het helemaal niks natuurlijk!)
[ Voor 12% gewijzigd door avon op 04-09-2003 22:50 ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Winamp3Die meerdere geluidskaarten? Dat wil ik wel even weten welke software jij daarvoor gebruikt. Ik heb Creative Live 5.1 en onboard en dat effect wil ik heel erg graag (speakers in gangen en badkamers voor relaxe sfeer) en uhm Britney Spears ( ) op mn kamer. hehe.
offtopic: nee ik luister geen Britney, meestal oldies .
AtomixMP3
BPMStudio
etc...
etc..
Winamp 2.x/3.x is ideaal instelbaar hiervoor.
[ Voor 8% gewijzigd door MixingMastersM op 04-09-2003 22:50 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()